Poesi Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Jag kommer nog hålla mig till Musikgruppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Vadå du är ju den tolfte aktivaste medlemmen de senaste 24 timmarna, det är ju aktivt! ;)Va, är jag?! :oTycker fan jag inte postar nånting xD Aja, lyckades inte blockera sidan i routern, så får väl blockera det i windows hosts filen >:C Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 (redigerat) EDIT: Jag är med! Redigerat 25 Mars 2012 av Kaktuskun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Godmorgon. Jag borde tillägga att det enda jag förväntade mig av detta testet är att folk skulle spela tuffa i denna tråden vilket förstås hänt. Hur det blir efter veckan återstår att se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Hade det inte varit mer spännande att bara plötsligt försvinna, och sen berätta om det i efterhand...? Då hade ni kunnat få reda på om er frånvaro hade uppmärksammats av användarna, eller om ingen hade märkt att ni var borta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Hade det inte varit mer spännande att bara plötsligt försvinna, och sen berätta om det i efterhand...? Då hade ni kunnat få reda på om er frånvaro hade uppmärksammats av användarna, eller om ingen hade märkt att ni var borta.Det är inte våran frånvaro som ska testas utan vad som sker om så många som möjligt blir inaktiva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Jag gissar på att forumet blir mindre aktivt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Jag gissar på att forumet blir mindre aktivt!Vad trevligt, då har vi både några som tror att forumet blir mindre aktivt och några som tror att det inte blir mindre aktivt. Som sagt, återstår att se. Det är ingen som tror att det blir mer aktivt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Det känns som en ganska ologisk slutsats.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 (redigerat) Det känns som en ganska ologisk slutsats..Kanske, kanske inte. Jag och WASD kanske är så fulla av oss själva att när vi drar så passar andra medlemmar på att ta plats och gör mer kreativa och inspirerande saker än jag och WASD så att forumet blir mer aktivt. Vem vet, vi kanske är en bromskloss i fuskas utveckling. EDIT: Dessutom är irrationallitet inget nytt för den här sidan. Redigerat 25 Mars 2012 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Fast med tanke på nedanstående så tolkar jag det som att ni vill se vad som händer om "så många som möjligt" blir inaktiva, dvs att det inte är vad som händer när just ni försvinner som testas, utan vad som händer om flertalet medlemmar blir inaktiva. Det är inte våran frånvaro som ska testas utan vad som sker om så många som möjligt blir inaktiva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Ja precis. Men någon trodde att bara vi skulle sticka och att aktiviteten skulle vara oförändrad. Jag har som sagt inga förväntningar på vad som kommer ske långsiktigt eller kortsiktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg