Proccito Skrivet 6 April 2012 Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 Tjenare! Jag har en kort fråga angående Steelseries Siberia V2 Jag undrar om det funkar till Playstation 3. Jag tänker främst använda det till PS3an, så jag vill inte lägga ut +500kr på något jag inte använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 April 2012 Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 Om den har vanlig 3.5mm ljudingång och utgång borde det funkar. TVn brukar annars ha ljudutgång. Men jag tror att PS3 bara har USB ingång, vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 Om den har vanlig 3.5mm ljudingång och utgång borde det funkar. TVn brukar annars ha ljudutgång. Men jag tror att PS3 bara har USB ingång, vet inte.Jag vet hur jag kopplar in det.Hade ett steelseries förut som dock är sönder.Lyckades få att micken går in i PS3an, och att ljudet går från PS3an och till TVn, och sedan ut via 3.5mm utaget. Men du säger att det bör funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 April 2012 Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 35mm ljudingång är en standard. Om PS3 har en ingång designad för det borde varenda mikrofon fungera såvida den inte är trasig. Värst vad allas steelseries V2 verkar gå sönder. Jag har en V1 som hållit sen jag haft den i säkert 4 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 35mm ljudingång är en standard. Om PS3 har en ingång designad för det borde varenda mikrofon fungera såvida den inte är trasig. Värst vad allas steelseries V2 verkar gå sönder. Jag har en V1 som hållit sen jag haft den i säkert 4 år.Jo mina och farsans gick sönder ganska nyligen.Folk har rekommenderat Siberia V2. Men jag kopplade in mina gamla via ett USB-utag. Den "splittrade sig" så man kunde sätta i micken och ljudet från spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 April 2012 Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 Jag får väl ta och rekommendera V1 till folk då, som säkert inte säljs längre. Känner inte till några bra headset som säljs idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 Jag får väl ta och rekommendera V1 till folk då, som säkert inte säljs längre. Känner inte till några bra headset som säljs idag.Jo, äldre grejer brukar hålla längre, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 April 2012 Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 Oja. Jag har stolt ägare av gammal hållbar hårdvara :) Om man bortser från min lågkvalite PSU som gick sönder som jag bytte ut så är min nyaste pryl över 3 år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Jag får väl ta och rekommendera V1 till folk då, som säkert inte säljs längre. Känner inte till några bra headset som säljs idag.Audio Technica ATH M50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Jag får väl ta och rekommendera V1 till folk då, som säkert inte säljs längre. Känner inte till några bra headset som säljs idag.Pc360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.