Hoppa till innehåll

Hur Spelar Man In Skärmen På En Iphone?


Smile12345
 Dela

Rekommendera inlägg

Är det någon som vet hur man spelar in skärmen på en iPhone?

 

Typ, finns det någon app som heter: "HyperCam 2 for iPhone"? (har kollat att det inte finns)

_________________________________________________________________________

iPhone: iPhone 4S

GB: ?

Version: ?

Operatör: Tele 2

Blir galen om jag inte får veta hur man gör! :( (om man kan)

 

Tusen tack till den som vet XD

 

PS: Den här adressen leder till en forum-site med ett värdelöst svar på min fråga:

http://www.iphoneinfo.se/forum/tillbehor-reservdelar/3351-spela-skaermen.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte hur man skaffar "iPhone Screen Recorder" och vad är "jailbreak"?

Jailbreak är helt enkelt att din telefon får en sak som heter " cydia " och gör så att du kan ha olika appar som inte går att ha annars. och att du kan uppgradera från t.ex. ios 4 till ios 5, men eftersom du har 4S så har du redan det senaste.

det tar ca. 2 minuter att jailbreaka , du kan bara söka på youtube om du vill göra det , men kom ihåg att söka på "UNTETHERED" jailbreak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ladda bara ner redsn0w och starta det och klicka på jailbreak. sen håller du in power knappen OCH home knappen i 10 sekunder. sen släpper du BARA POWER KNAPPEN och håller den i 15 sek. sen kommer den säga att den jailbreakar och så är det klart.

 

ladda bara ner redsn0w och starta det och klicka på jailbreak. sen håller du in power knappen OCH home knappen i 10 sekunder. sen släpper du BARA POWER KNAPPEN och håller den i 15 sek. sen kommer den säga att den jailbreakar och så är det klart.

jag menar att efter du hållit in power och home knappen i 10 sek så släpper du power knappen så du bara håller home knappen i 10 sek. sen är det klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...