Hoppa till innehåll

Sjuka Killar....


arrogo
 Dela

Rekommendera inlägg

Tyvärr inte för mig. ;)

Har du provat då? Om du inte kommer på något att säga så ställ bara frågor och sedan frågor på svaren. Vilken skola går du på? Vad för inriktning? Vilka ämnen läser man då? Jaha det ämnet låter intressant, vad gör man där?

 

Sen är det olika mellan personer också. De flesta jag stött på är dock pratsamma och egentligen tacksamma för sällskap. Du ser ju på filmerna här hur folk reagerar.

 

Sen beror säkert på ålder också. Jag tror jag kände mig osäkrare för bara några år sen. Och har även märkt att lite yngre kan vara blyga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är en vuxengrej. Försöker man snacka med en fjortis på stan får man bara en konstig blick och typ "ööeeeh...??". Jag var dessutom mycket blygare när jag var 13-14.

 

Väldigt mycket lättare att prata med folk när man blir äldre. Om man åker utomlands brukar det vara väldigt mycket lättare också, folk är ganska inbundna i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du provat då? Om du inte kommer på något att säga så ställ bara frågor och sedan frågor på svaren. Vilken skola går du på? Vad för inriktning? Vilka ämnen läser man då? Jaha det ämnet låter intressant, vad gör man där?

 

Sen är det olika mellan personer också. De flesta jag stött på är dock pratsamma och egentligen tacksamma för sällskap. Du ser ju på filmerna här hur folk reagerar.

 

Sen beror säkert på ålder också. Jag tror jag kände mig osäkrare för bara några år sen. Och har även märkt att lite yngre kan vara blyga.

Jag är 15 år. Grejen är den att jag har mycket lättare att snacka med vuxna/äldre ungdomar som jag inte känner än med folk i min ålder som jag inte känner. Det var ännu värre för några år sedan, då hade jag svårt att snacka med vissa i klassen till och med.

 

Många i min ålder, när det gäller folk som inte känner mig men vet vem jag är, tror att jag är väldigt blyg. Däremot så känner jag mig inte blyg, utan grejen är den att jag som sagt inte vet vad jag ska säga. Och det problemet har jag alltså inte med äldre människor, där kan jag sitta och snacka hur mycket som helst. Samma med personer jag känner bra också såklart.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är 15 år. Grejen är den att jag har mycket lättare att snacka med vuxna/äldre ungdomar som jag inte känner än med folk i min ålder som jag inte känner. Det var ännu värre för några år sedan, då hade jag svårt att snacka med vissa i klassen till och med.

 

Många i min ålder, när det gäller folk som inte känner mig men vet vem jag är, tror att jag är väldigt blyg. Däremot så känner jag mig inte blyg, utan grejen är den att jag som sagt inte vet vad jag ska säga. Och det problemet har jag alltså inte med äldre människor, där kan jag sitta och snacka hur mycket som helst. Samma med personer jag känner bra också såklart.

Sådär är det för många. Jag är i samma ålder som dig och har precis samma problem.

Men men, blir bättre och bättre ju äldre jag blir. För några år sedan vågade jag knappt prata med någon förutom mina närmaste polare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...