Vendetta Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 (redigerat) Det var ett bra tag sen jag var inne på det här forumet! Om man är ihågkommen är ju frågan, troligen inte. :rolleyes: Väldigt lite besökare än när jag var aktiv, 13 inloggade. Vad har hänt egentligen de senaste åren? Detta var/är ju ett mysigt forum. :) Redigerat 16 Augusti 2012 av Vendetta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 (redigerat) Kan man på något sätt auto spara sina inlägg innan dom publiceras? Nu blev min 1000 sidors uppsatts raderad pga att jag "försökte använda en funktion på ett felaktigt sätt" :_ och självklart var det bara citaten kvar i texten när jag kom tillbaka till menyn. Sen kan man på något sätt sätta quotes med snabbval typ som spoilers? Annars är det funktioner jag önskar. Redigerat 17 Augusti 2012 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 Haha, mja, kanske det. Jag tog det dock som om han postade en nyhet, vilket jag fann onödigt på forumet. :PEh, nej. Det är inte så enkelt. Om man jämför hur fuska är nu för tiden med för cirkus 5-6 år sen så är det totalt stendött. Minns när det var 11 mods och det alltid fanns anmälningar att ta hand om liksom. Old times.Nu händer det knappt något.Aha, jaja, men det lever fortfarande i tekniskt sätt för att folk fortfarande finns här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 Sen kan man på något sätt sätta quotes med snabbval typ som spoilers?Har för mig att det går, minns dock inte hur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 Har för mig att det går, minns dock inte hur...Det finns en knapp för att göra det som även finns på snabbval, dock gör man ju den quoten själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Det var ett bra tag sen jag var inne på det här forumet! Om man är ihågkommen är ju frågan, troligen inte. :rolleyes: Väldigt lite besökare än när jag var aktiv, 13 inloggade. Vad har hänt egentligen de senaste åren? Detta var/är ju ett mysigt forum. :)Bra fråga, Har man en admin som skiter i sidan osv så går det självfallet inge bra. Trist men sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 9 September 2012 Rapport Dela Skrivet 9 September 2012 Lägg ner skitsidan.. 2 Medlemmar online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 9 September 2012 Rapport Dela Skrivet 9 September 2012 Lägg ner skitsidan.. 2 Medlemmar online.Stick då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 September 2012 Rapport Dela Skrivet 10 September 2012 Lägg ner skitsidan.. 2 Medlemmar online.Vem tvingar dig att stanna? Jag menar, om den är så dålig, vad spelar det för roll för dig om den är nedlagd eller bara inaktiv? Du måste som sagt inte vara kvar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 10 September 2012 Rapport Dela Skrivet 10 September 2012 (redigerat) Och som vanligt då man har en åsikt som den jag skrev då skriver alla retards ALLTID Men stick då och ingen tvingar dig och bla bla bla. Tror nog att alla fattar att ingen är tvingad till att stanna på den här sidan, Kanske bara ni som är trög nog att tro något sådant. Redigerat 10 September 2012 av Excitner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 September 2012 Rapport Dela Skrivet 10 September 2012 Och som vanligt då man har en åsikt som den jag skrev då skriver alla retards ALLTID Men stick då och ingen tvingar dig och bla bla bla. Tror nog att alla fattar att ingen är tvingad till att stanna på den här sidan, Kanske bara ni som är trög nog att tro något sådant.Du lade fram det så som att du hatade sidan och att det inte var någon mening med att ha den kvar. Skriv vad du menar istället då, så kanske du slipper att folk misstar dig för en idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 September 2012 Rapport Dela Skrivet 10 September 2012 Och som vanligt då man har en åsikt som den jag skrev då skriver alla retards ALLTID Men stick då och ingen tvingar dig och bla bla bla. Tror nog att alla fattar att ingen är tvingad till att stanna på den här sidan, Kanske bara ni som är trög nog att tro något sådant.Eller så är det du som är trög nog att få för dig att någon skulle tro att man är tvingad att stanna kvar? Och vad Whore sa. Testa att göra ett konstruktivt inlägg så blir det mycket lättare och roligare! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.