Hoppa till innehåll

Lever Fuska.se Fortfarande?


unix
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 277
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det skulle inte jag gjort, eftersom det fortfarande är en stor mängd med icke-forumiter som besöker sidan så drar han in några annonspengar här och där, forumet kan han kanske stänga ner med det drar in lite pengar det med om man inte är medlem och får ads mellan inläggen.

Poängen är att jag tror faktiskt inte att admin är intresserad i att sköta fuska.se längre. Det är den känslan jag har fått iaf. Men jag kan ju såklart ha fel, det återstår väl att se.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Av någon anledning så vill jag verkligen inte att fuska ska läggas ned även om det är inaktivt. Fuska har en viss charm just för att det inte är jätteaktivt. Man "känner" medlemmarna bättre än vad man gör på större forum, och det gillar jag. Jag ska inte säga att jag inte vill ha det mer aktivt än det är nu, men så som det var för några år sedan runt 2009-2010 var riktigt trevligt faktiskt. Har inte riktigt något minne av hur det var innan det, men jag minns att runt när jag gjorde denna användare gillade jag fuska som bäst.

 

Även gruppforumen gör att fuska känns "speciellt" på något sätt. Visserligen gör det kanske att övriga fuska blir mer inaktivt, men å andra sidan tror jag att väldigt många skulle sticka om de togs bort. Man tjänar mer på att ha kvar dem än att ta bort dem.

Redigerat av Fjeddo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis som 4FJSK säger så minskar det i princip hela tiden. Jag minns för 2-3 år sedan då det i princip alltid var runt 30-40 inloggade medlemmar på kvällarna och helgerna, alltså när det inte var skola.

Japp det var på den gamla goda tiden det :/

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...st&p=611942

Hej på er. Detta blir troligtvis en av mina sista trådar här på fuska.se. Jag känner att forumet nästan är kört i botten. Länge har jag försökt förändra men utan att lyckas. Och nu känner jag att jag inte orkar med det mera. Detta forumet behöver en rejäl omstart, och en rensning bland medlemmarna och moderatorerna. Men, vi kanske ses igen, i mycket svaga ögonblick kanska jag kommer tillbaka. Och chatten kommer jag nog aldrig att lämna helt och hållet B) . när jag böjar närma slutet på mitt lilla inlägg så skulle jag vilja passa på att tacka några personer:

 

Xade- För alla skojiga och livliga diskussioner vi har haft.

Draghon- För att du är en så bra moderator.

NesseN- För att du bra en bra moderator.

Capone- För att du alltid har hållit med mej.

Apoca- För att vi skall starta en sekt och bada i min damm.

Mellanmjölk- För att du är så j*vla go'

OOIE- För att du alltid finns i chatten och håller mig sällskap på sena nätter

 

Sedan så finns det säkert någon jag glömt, så tack till er också.

 

Hejdå, vi ses // Guggo

Igår fann vi denna pärla! :D Relevant i sammanhanget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...