Escain Skrivet 2 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Vems öga pryder din avatar?Det är jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Har du några andra aktiviteter än att bara vara mod på Fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 (redigerat) Har du några andra aktiviteter än att bara vara mod på Fuska.se?Pluggar på diverse olika sätt (böcker, internet, labbar, labbrapporter, etc.) för utbildningen, läser skönlitteratur, skriver en massa olika typer av skit av rent intresse, filosofera, lyssnar på musik, spelar spel (hur annars skulle jag dyka upp på sidan egentligen?), laga god mat och käka upp maten efteråt. Det är allt roligt och nödvändigt jag kan komma på så här på rak arm sent på natten. Redigerat 2 Maj 2012 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Vad går du för utbildning? Vad vill du jobba med när du är färdig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Pluggar på diverse olika sätt (böcker, internet, labbar, labbrapporter, etc.) för utbildningen, läser skönlitteratur, skriver en massa olika typer av skit av rent intresse, filosofera, lyssnar på musik, spelar spel (hur annars skulle jag dyka upp på sidan egentligen?), laga god mat och käka upp maten efteråt. Det är allt roligt och nödvändigt jag kan komma på så här på rak arm sent på natten.Lol, du är rolig du :lol: Vilken är din favorit Trance låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Vad går du för utbildning?Vad vill du jobba med när du är färdig?Jag studerar Biomedicinsk Analytiker-programmet och kommer bli en Biomedicinsk Analytiker när jag är klar. Inrikting laboratoriemedicin. Lol, du är rolig du :lol: Vilken är din favorit Trance låt?Well, I aim to please. Just nu är det nog Infernal med From Paris To Berlin. Brukar variera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Är du singel? ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Är du singel? ^_^Inte intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Inte intresserad.tar det som ett ja? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Vad är din sexuella läggning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 tar det som ett ja? :huh:Du får ta det som du vill, I guess.Om det är sant är väl en annan fråga. Vad är din sexuella läggning?Love the mind, not the body. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Haha. Jag har G i Programmering A, men fråga mig hur för jag vet inte! Så nja... nä.Hur ? Eftersom personen i fråga inte följde din uppmaning så.. Höhö. Vad är din generella uppfattning om hantverkare ? Många personer vet jag har förutfattade meningar om hantverkare av alla dess slag, har du några sådana ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.