Escain Skrivet 17 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Happ. :)Du får gärna utvecka det om du vill. Jag brukar inte bry mig om hur folk uppfattar mig, men visst vore det intressant att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Scenario 2: Jag väljer dig Whore som partner, bara för att jag vet att du är lika ruthless som mig, killer instinct. :]Motståndare. Hade vart underhållande att möta Guggo och SURF faktiskt, haha!CHALLENGE ACCEPTED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Det låter vi vara osagt. Men det finns ju ett par.är jag en av dom ;'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 är jag en av dom ;'(Jag vet inte ens vem du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 (redigerat) Jag vet inte ens vem du är.tur, det är roligare då ;D TEEHEE! Redigerat 17 Maj 2012 av naabiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Om du fick välja ett språk som du skulle kunna tala flytande direkt, vilket språk skulle du välja då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Om du fick välja ett språk som du skulle kunna tala flytande direkt, vilket språk skulle du välja då?Hrm. Har svårt att välja mellan latin och japanska. Latin är coolt, men japanskan är användbar eftersom jag gillar Japan. Så som jag känner just nu, så väljer jag nog japanska. Det blir nog mer kul så. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 (redigerat) Vad menar du med din INTJ 5w4 Sx/Sp samt "growl for me"? Redigerat 17 Maj 2012 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Vad menar du med din INTJ 5w4 Sx/Sp samt "growl for me"?Det förklarar hur jag är som person. Bilden handlar om mig. Det är lite av ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Scenario 2: Jag väljer dig Whore som partner, bara för att jag vet att du är lika ruthless som mig, killer instinct. :]Motståndare. Hade vart underhållande att möta Guggo och SURF faktiskt, haha!Bring it! Jag och SURF är en oslagbar kombo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Bring it! Jag och SURF är en oslagbar kombo.Högmod.. går före fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 (redigerat) Och påven skiter i skogen. Redigerat 17 Maj 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.