purjo Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Ah, de var rätt härliga faktist! Får kika mer på dem, sångarens röst är verkligen skön.Jag tyckte om denna rätt mycket. Jag tackar för musiktipset!Tråkigt nog så gick sångaren bort i December 2011 :(Men riktigt bra musik om jag får säga det själv ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Widget_%28beer%29 Kanske är av samma anledning? Ja, det skulle det kunna vara faktiskt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 En hälsning till Guggo och SURF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 En hälsning till Guggo och SURF!haha grovingarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 haha grovingarna!Of course, we are the best! *går bärsärk med katanan och golfklubban* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Ett litet... projekt... :rolleyes: HEy, I can do that too! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Hahahaha, vafaen? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Hahahaha, vafaen? :DHahaha.. Uttråkad.. xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Hahaha.. Uttråkad.. xdJa, det framgick väldigt tydligt om jag får säga det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Ja, det framgick väldigt tydligt om jag får säga det själv.Jag tyckte iallafall att han fick rätt på mustaschen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Vad har du emot kattgruppen? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Vad har du emot kattgruppen? :angry:Jag har aldrig haft något emot kattgruppen, faktum är att jag aldrig märkte av gruppen tills kalabaliken om intrånget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.