Escain Skrivet 18 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Vilken typ av humor föredrar du?Vet inte hur man klassar olika typer av humor, så jag kan inte svara på den frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Vet inte hur man klassar olika typer av humor, så jag kan inte svara på den frågan.Ironi, galg-humor, slapstick, ordlek osv. http://www.dailywritingtips.com/20-types-and-forms-of-humor/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Bästa superhjälten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Jag ger blanka fan i politiken. Så jag tycker ingenting om människorna.Håller typ med dig. Alltså, det är många saker han valde att göra som kan klassas som onda, t.ex. valet att göra koncentrationsläger och ha ihjäl alla som inte passade in i hans världsbild. Jag har egentligen inte så stor koll på allt han gjort, så jag vill inte säga för mycket eftersom jag skulle kunna ha fel om något. Jag bara valde Hitler som ett exempel eftersom det är så många människor som avfärdar honom som ett jävla as som inte gjorde något för världen och det hade vart bättre om han dödats tidigare än vad som hände, när han faktiskt gjorde ganska mycket som förbättrat saker.om hitler hade använt sin politik och styrande på ett annat gott sätt så hade han nog varit världskänd på ett annat sätt OnT: har du lyssnat på Hollywood Undead någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Ironi, galg-humor, slapstick, ordlek osv. http://www.dailywritingtips.com/20-types-and-forms-of-humor/Tror jag kan uppskatta det mesta, det beror dock på vilket humör jag är på. Bästa superhjälten?Jag tror jag föredrar Batman. Han har inget speciellt, men gör det bästa han kan med det han har. om hitler hade använt sin politik och styrande på ett annat gott sätt så hade han nog varit världskänd på ett annat sätt OnT: har du lyssnat på Hollywood Undead någon gång?Kanske det. Nej, det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 vad är klockan, min går fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Låt er inspireras av maxjohan1983. Kunde inte låta bli att posta den här. Jösses vilken hjärndöd snubbe, men underhållande var klippet! ONT: Du dricker ju inte alkohol har man förstått, men om vi säger att dina smaklökar skulle dansa för en viss alkoholdryck, vilken skulle det vara då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 vad är klockan, min går fel.Se forumets klocka. ONT: Du dricker ju inte alkohol har man förstått, men om vi säger att dina smaklökar skulle dansa för en viss alkoholdryck, vilken skulle det vara då?Jag har ingen aning om vilken typ av alkoholaktigdryck jag skulle tycka om, det vanligaste som folk intar finner jag motbjudande, men om jag ska testa någondag (och det är bara för mig själv på ett intellektuellt plan som är nyfiken på att förstå hur det är att vara lite full) så skulle jag testa något ganska fruktigt och/eller sött. Kanske något med vanilj? Det har jag hört kan vara väldigt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Jag har ingen aning om vilken typ av alkoholaktigdryck jag skulle tycka om, det vanligaste som folk intar finner jag motbjudande, men om jag ska testa någondag (och det är bara för mig själv på ett intellektuellt plan som är nyfiken på att förstå hur det är att vara lite full) så skulle jag testa något ganska fruktigt och/eller sött. Kanske något med vanilj? Det har jag hört kan vara väldigt gott.Jag hade gissat på cider. Det dricker du ju alkoholfritt (typ), och det smakar i stort sätt samma med alkohol :P OnT: Vilken är din favoritsmiley på fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Jag hade gissat på cider. Det dricker du ju alkoholfritt (typ), och det smakar i stort sätt samma med alkohol :P OnT: Vilken är din favoritsmiley på fuska.se?Mja, nu har jag testat 0,7%-ig cider, men det smakade piss. Så jag tror inte det är min grej. Fruktiga drinkar kan jag tänka mig kanske funkar, nu är jag ju kvinna så jag kan gå omkring och dricka sånt hur jag vill, haeaheahe. :P Svårt val. Det är tight mellan :huh: och :mellow:Får välja :mellow: faktiskt, det är oftast så jag känner mig medan jag funderar på hur korkat något egentligen är, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Vilka skulle du helst se som moderatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Vilka skulle du helst se som moderatorer?Men ditt knas, jag har ju sagt att jag inte får säga. Seriöst Whore, be läkaren kolla din hjärna när du ändå är där, jag oroar mig verkligen för dig! Du verkar ha minnesförlust! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.