Hoppa till innehåll

Draghons Interaktionstråd

Rekommendera inlägg

• Svar 358
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag ger blanka fan i politiken. Så jag tycker ingenting om människorna.

Håller typ med dig.

Alltså, det är många saker han valde att göra som kan klassas som onda, t.ex. valet att göra koncentrationsläger och ha ihjäl alla som inte passade in i hans världsbild. Jag har egentligen inte så stor koll på allt han gjort, så jag vill inte säga för mycket eftersom jag skulle kunna ha fel om något. Jag bara valde Hitler som ett exempel eftersom det är så många människor som avfärdar honom som ett jävla as som inte gjorde något för världen och det hade vart bättre om han dödats tidigare än vad som hände, när han faktiskt gjorde ganska mycket som förbättrat saker.

om hitler hade använt sin politik och styrande på ett annat gott sätt så hade han nog varit världskänd på ett annat sätt

OnT: har du lyssnat på Hollywood Undead någon gång?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ironi, galg-humor, slapstick, ordlek osv.

http://www.dailywritingtips.com/20-types-and-forms-of-humor/

Tror jag kan uppskatta det mesta, det beror dock på vilket humör jag är på.

Bästa superhjälten?

Jag tror jag föredrar Batman. Han har inget speciellt, men gör det bästa han kan med det han har.

om hitler hade använt sin politik och styrande på ett annat gott sätt så hade han nog varit världskänd på ett annat sätt

OnT: har du lyssnat på Hollywood Undead någon gång?

Kanske det.

Nej, det har jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låt er inspireras av maxjohan1983. Kunde inte låta bli att posta den här.

Jösses vilken hjärndöd snubbe, men underhållande var klippet!

ONT: Du dricker ju inte alkohol har man förstått, men om vi säger att dina smaklökar skulle dansa för en viss alkoholdryck, vilken skulle det vara då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad är klockan, min går fel.

Se forumets klocka.

ONT: Du dricker ju inte alkohol har man förstått, men om vi säger att dina smaklökar skulle dansa för en viss alkoholdryck, vilken skulle det vara då?
Jag har ingen aning om vilken typ av alkoholaktigdryck jag skulle tycka om, det vanligaste som folk intar finner jag motbjudande, men om jag ska testa någondag (och det är bara för mig själv på ett intellektuellt plan som är nyfiken på att förstå hur det är att vara lite full) så skulle jag testa något ganska fruktigt och/eller sött. Kanske något med vanilj? Det har jag hört kan vara väldigt gott.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ingen aning om vilken typ av alkoholaktigdryck jag skulle tycka om, det vanligaste som folk intar finner jag motbjudande, men om jag ska testa någondag (och det är bara för mig själv på ett intellektuellt plan som är nyfiken på att förstå hur det är att vara lite full) så skulle jag testa något ganska fruktigt och/eller sött. Kanske något med vanilj? Det har jag hört kan vara väldigt gott.

Jag hade gissat på cider. Det dricker du ju alkoholfritt (typ), och det smakar i stort sätt samma med alkohol :P

OnT:

Vilken är din favoritsmiley på fuska.se?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade gissat på cider. Det dricker du ju alkoholfritt (typ), och det smakar i stort sätt samma med alkohol :P

OnT:

Vilken är din favoritsmiley på fuska.se?

Mja, nu har jag testat 0,7%-ig cider, men det smakade piss. Så jag tror inte det är min grej. Fruktiga drinkar kan jag tänka mig kanske funkar, nu är jag ju kvinna så jag kan gå omkring och dricka sånt hur jag vill, haeaheahe. :P

Svårt val. Det är tight mellan :huh: och :mellow:

Får välja :mellow: faktiskt, det är oftast så jag känner mig medan jag funderar på hur korkat något egentligen är, haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilka skulle du helst se som moderatorer?

Men ditt knas, jag har ju sagt att jag inte får säga. Seriöst Whore, be läkaren kolla din hjärna när du ändå är där, jag oroar mig verkligen för dig! Du verkar ha minnesförlust! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...