Hoppa till innehåll

360xbox Frågetråd

Rekommendera inlägg

• Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Kan du utveckla det resonemanget?

Varför har folk intressen överhuvudtaget? Varför gillar vissa Star Trek? Varför gillar vissa fotboll?

Det kanske har något att göra med att det första upplevelsen med det var bra, som att man t.ex. vann 5 matcher i rad första gången man spelade fotboll.

Det kan ha varit att jag kollade på en bra film som innehöll antropomorfa djur när jag var yngre och det har fastnat.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...

360xbox, du är en av dem personerna som för mig står på väldigt neutral mark. Du är varken en av mina mest goa vänner eller någon av mina mindre uppskattade medforumiter. Du är inte heller i den dunkla zon av folk som inte har interagerat med mig alls eller särskilt mycket. Så jag är faktiskt väldigt nyfiken på hur du ser på mig, för jag antar att du också placerar mig på en något så när neutral mark, och därmed kanske har en något mer... objektiv syn på mig än andra som placerar sig i ett gilla-/ogilla-läger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

360xbox, du är en av dem personerna som för mig står på väldigt neutral mark. Du är varken en av mina mest goa vänner eller någon av mina mindre uppskattade medforumiter. Du är inte heller i den dunkla zon av folk som inte har interagerat med mig alls eller särskilt mycket. Så jag är faktiskt väldigt nyfiken på hur du ser på mig, för jag antar att du också placerar mig på en något så när neutral mark, och därmed kanske har en något mer... objektiv syn på mig än andra som placerar sig i ett gilla-/ogilla-läger.

Finns nog inte många som gillar dig ;)

OnT: Hur gammal är du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänder du på tecknade djur i humanoid form och isåfall varför?

Ja, för att dom är sexiga.

Jag skulle nog säga att jag du är neutral för mig också, kanske lite högre. Ibland så har jag ogillat dig och ibland så har jag gillat dig.

Tyvärr så kommer jag inte med ett A4 om vad jag tycker om dig (som du gjorde om WASD i din frågetråd) för jag kommer inte på något mer att skriva, jag kanske kommer på något mer senare.

OnT: Hur gammal är du?
16
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...