Hoppa till innehåll

Dave37's Frågetråd


Rekommendera inlägg

Till er andra, jag tänker inte sitta och räkna upp vad KG har koll på och inte koll på. Ni får nöja er med det printscreenet jag har läckt.

 

Dave har mapp på alla, ni behöver inte känna er utfrysta.

 

McDonald's, Max eller BK?

Det blir oftast donken, även om ingen av dem är så där överdrivet god eller står ut från varandra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När kattgruppen försvann, var det fler eller endast du som sparade kvar bilderna?

 

Kattgruppen har alltid hållit ett vakande öga på intressanta saker.

 

Samt-

 

Varför försvann kattgruppen?

admin gjorde forumet dolt när det var ett påstått dataintrång på fuska för att kunna leta bevis antar jag. Efter två månader hade de som ansågs oskyldiga släpps tillbaka medan resten var fortsatt bannade utan någon som helst förklaring. moddsen tog ju först bort alla trådar om handlade om dataintrågnet, sedan nöjde de sig att bara låsa dem och säga att de skulle återkomma när de hade något att säga (något som de fortfarande inte har gjort. Numera går admin in i trådar och "rensar of topic" om någon pratar lite för mycket om det.

 

I alla fall, admin verkade inte vilja släppa tillbaka forumet för han hade bestämt sig att lägga skulden på oss verkade det som. Så vi tänkte att det är ingen idé att skicka in pengar och förlänga ett forum som vi inte får tillbaka utan de facto bara skicka pengar till admin. Så vi lät det gå ut, vilket antagligen admin ville för då skulle han aldrig på riktigt behöva ta skulden för att ha tagit kål på KG.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...