kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Kan förmodligen svara även på de mest skamlösa frågor... vi får väl se :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Hur många köttbullar kan du stoppa in i käften så den blir full? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Beror väl på storleken av köttbullarna skulle jag tro. Vet inte, typ 10 kanske? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Vilken skola/klass gick du på i gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Jag gick Natur på Östra gymnaiet. Försöker du lokalisera mig, fellow umebo? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 (redigerat) Jag gick Natur på Östra gymnaiet. Försöker du lokalisera mig, fellow umebo? ;)Man har ju ett skol-album eller vad det nu heter B)Edit: Vågar man be om ett förnamn, eller är det allt för skumt ;) ? Redigerat 3 Maj 2012 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 När, hur och varför upptäckte du musiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Man har ju ett skol-album eller vad det nu heter B)Edit: Vågar man be om ett förnamn, eller är det allt för skumt ;) ?Nja, jag vill ju inte sabba mystiken här, eller beröva dig det roliga genom att göra detektivarbetet alltför lätt ;) När, hur och varför upptäckte du musiken?Jag var typ 10 tror jag, min pappa var/är proffessionell slagverkare så jag fick inspiration från honom, tog lektioner i trumset av honom från början men har sedan dess lärt mig själv, samt breddat mig med fler instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 vad spelas mest i dina högtalare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 vad spelas mest i dina högtalare?I mina högtalare spelas faktiskt ingenting då de inte existerar :P Men i hörlurarna är det nog mest egna låtar som jag jobbar på, annars diverse metal. Då och då blir det annat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 I mina högtalare spelas faktiskt ingenting då de inte existerar :P Men i hörlurarna är det nog mest egna låtar som jag jobbar på, annars diverse metal. Då och då blir det annat också.Gött, nåt favoritband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Favoriter vore väl Nightwish. Sonata Arctica, typ. Diverse annat kan vara nice from time to time också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.