kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Skrivet 3 Maj 2012 Kan förmodligen svara även på de mest skamlösa frågor... vi får väl se :P Citera
Escain Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Skrivet 3 Maj 2012 Hur många köttbullar kan du stoppa in i käften så den blir full? Citera
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2012 Beror väl på storleken av köttbullarna skulle jag tro. Vet inte, typ 10 kanske? :P Citera
Lynott Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Skrivet 3 Maj 2012 Vilken skola/klass gick du på i gymnasiet? Citera
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2012 Jag gick Natur på Östra gymnaiet. Försöker du lokalisera mig, fellow umebo? ;) Citera
Lynott Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Skrivet 3 Maj 2012 (redigerat) Jag gick Natur på Östra gymnaiet. Försöker du lokalisera mig, fellow umebo? ;)Man har ju ett skol-album eller vad det nu heter B)Edit: Vågar man be om ett förnamn, eller är det allt för skumt ;) ? Redigerat 3 Maj 2012 av Lynott Citera
Escain Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Skrivet 3 Maj 2012 När, hur och varför upptäckte du musiken? Citera
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2012 Man har ju ett skol-album eller vad det nu heter B)Edit: Vågar man be om ett förnamn, eller är det allt för skumt ;) ?Nja, jag vill ju inte sabba mystiken här, eller beröva dig det roliga genom att göra detektivarbetet alltför lätt ;) När, hur och varför upptäckte du musiken?Jag var typ 10 tror jag, min pappa var/är proffessionell slagverkare så jag fick inspiration från honom, tog lektioner i trumset av honom från början men har sedan dess lärt mig själv, samt breddat mig med fler instrument. Citera
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2012 vad spelas mest i dina högtalare?I mina högtalare spelas faktiskt ingenting då de inte existerar :P Men i hörlurarna är det nog mest egna låtar som jag jobbar på, annars diverse metal. Då och då blir det annat också. Citera
Lillasyst3r Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Skrivet 3 Maj 2012 I mina högtalare spelas faktiskt ingenting då de inte existerar :P Men i hörlurarna är det nog mest egna låtar som jag jobbar på, annars diverse metal. Då och då blir det annat också.Gött, nåt favoritband? Citera
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2012 Favoriter vore väl Nightwish. Sonata Arctica, typ. Diverse annat kan vara nice from time to time också :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.