Escain Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Aw, so sweet~ <3 Nu en mer lättsmält fråga, vad har du (haft) för spelkonsoller? Kan ju figurera ut att du har/haft en PS2a. x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 8 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 You're welcome, det där var jobbigare att skriva än jag trott ;) Om man räknar de som funnits i mitt hushåll (vilket innebär att vissa tekniskt sett kan ha ägts av min brorsa) så har jag haft: Super Nintendo Nintendo 64 Gamecube Nintendo Wii Playstation Playstation 2 Xbox Xbox 360 Och portabla: Gameboy Gameboy Color Gameboy Advance SP Just nu har jag bara Wii:et, PS2:an, 360:n och SP:n, fast några av de andra finns kvar i förråd och grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Mission accomplished. :] Någon musikgenre du verkligen inte klarar av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 13 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Generellt sett: Schlager, hip-hop (syftar huvudsakligen på gangsterstilen, men även i allmänhet), mycket electromusik, house, disco, de flesta extremmetalgenrer, mycket akustisk singer-songwriter, en del pop... tja I guess. Sen finns det förstås undantag, finns alltid någon eller några låtar jag gillar inom alla genrer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Vilka tre färger gillar du mest? Måste vara tre, inte fler, inte färre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Generellt sett: Schlager, hip-hop (syftar huvudsakligen på gangsterstilen, men även i allmänhet), mycket electromusik, house, disco, de flesta extremmetalgenrer, mycket akustisk singer-songwriter, en del pop... tja I guess.Finns det någon musik du tycker om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Vilka tre färger gillar du mest? Måste vara tre, inte fler, inte färre.Grön, Turqoise (hur fasen stavas det), och typ...Guld :D Finns det någon musik du tycker om?Nä :( Jomen mest gillar jag melodisk metal, i övrigt gillar jag sällan hela genrer men vissa band/artister kan vara nice, och ibland enstaka låtar. Är lite svårt att peka ut saker, men orkestral musik kan vara nice också. Jag gillar det episkt, eller lugnt och vackert :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Grön, Turqoise (hur fasen stavas det), och typ...Guld :DGuld. Att du ska vara så krånglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Hur skulle du förklarat fuska.se med sju och ett halvt ord? (Notera: du måste använda alla sju orden, samt det halva!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Guld. Att du ska vara så krånglig.Guld är en färg :unsure: Hur skulle du förklarat fuska.se med sju och ett halvt ord?(Notera: du måste använda alla sju orden, samt det halva!)Jag tycker att hemsidan är en jätte- hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Guld är en färg :unsure:Nej, det är en metall, vänligen välj en färg. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Nej, det är en metall, vänligen välj en färg. ^^Ja, och den metallen är guldfärgad. Du kan inte påstå att det inte finns en sådan färg som guldfärgad, och jag tycker det är lämpligt att kalla "guldfärg" för "guld". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.