Fusion Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Är du min eller Draghons bitch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Är du min eller Draghons bitch?http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1945791 Han är MIN! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Ursäkta mig, frågan var ställd till kola, inte dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 25 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Är du min eller Draghons bitch?Jag skulle gärna vara bådas... men ser man på det realistiskt har Draghon gjort betydligt mer anspråk på mig än du gjort genom åren, så jag är nog mer hennes :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Vad tycker du om min gåva Kola? http://img444.imageshack.us/img444/4645/sam0383.jpg :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Vad tycker du om min gåva Kola? http://img444.imageshack.us/img444/4645/sam0383.jpg :]Jag kan svara dig om du svarar på en motfråga först: Är det där ett armband eller ett halsband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Jag kan svara dig om du svarar på en motfråga först: Är det där ett armband eller ett halsband?It is a collar my dear, med en pinga så jag vet vart du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 It is a collar my dear, med en pinga så jag vet vart du är.Nu börjar du verkligen skrämma mig!OnT: Är du kräsen med mat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 Läser du någon tidning när du skiter på toan, T.ex Hälge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 29 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 It is a collar my dear, med en pinga så jag vet vart du är.Isåfall...tja, varför inte, bättre än strypkopplet jag har nu. OnT: Är du kräsen med mat?Njae, inte jättekräsen. Sen så har det blivit så att efter jag flyttat hemifrån så äter jag precis allt jag kommer över för att inte slösa pengar, så det har minskat kräsenheten signifikant. Läser du någon tidning när du skiter på toan, T.ex HälgeNej, jag brukar vara rätt effektiv, bara ut med det, torka sig och tvätta händerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 finns det någon du tycker är ett retard här på fuska.se ? och vad är din favorit hemsida här på the World Wide Web ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.