MentalogisT Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 (redigerat) Kiiista eller Kista? Jag har alltid sagt Kista, som tinget Kista. Jag fick en redig känga av diverse klasskompisar när jag sade detta och de påstod att det hette Kiiiista. Hur säger ni? Redigerat 4 Maj 2012 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Med ett långt i. Aldrig hört något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Tjiista, ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Hårt K! Som Kissa fast med ett t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Långt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Tjiista, ska det vara.Så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Tjiista, aldrig hört någon säga något annat, och då bor jag hyffsat nära Kista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Tjiista eller Chiista eller nåt... Alltså med långt i :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Hårt K! Som Kissa fast med ett t.Jag skulle säga, INTE hårt K, utan ett tj- eller ch-ljud. Och långt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 5 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 Jag skulle säga, INTE hårt K, utan ett tj- eller ch-ljud. Och långt i. -precis så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.