Hoppa till innehåll

Likgiltighetstråden

kola_king

Rekommendera inlägg

• Svar 225
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

• 2 veckor senare...

Jag är både glad och nervös och därmed blir det likgiltighetstråden för mig.

Har fått G (eller bättre) i alla ämnen jag vet betyget i nu. Jag har inte fått betygen i svenska och kemi dock. Svenskan bör jag klara ett G galant, men jag är förbannat nervös för kemin. Hoppas skiten går bra. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Studenten imorgon. Asläskigt och sjukt förväntansfullt på samma gång. :student:

Känns så jävla skumt att se exet lägga upp glada facebookbilder och skriva hur kul hennes student var. Var nära att gå på hennes studentefterfest igår med mina kompisar men jag hoppade av för jag vågade inte än. Usch kan hon inte bara lämna mitt liv, det är så konstigt att hon hela tiden finns där någonstans. Hoppas på att springa på henne men samtidigt inte. Tycker hon är så jävla snygg men samtidigt så otroligt tantig och trist, tycker hon är en sjukt fin person men samtidigt är jag jättearg på henne. :unsure:

Jag älskar henne men vill inte göra det, jag älskar henne inte men vill inte släppa henne, jag vet inte, allt är så jävla konstigt och imorgon är det fest.

Tur jag har mina fantastiska kompisar just nu, tiden med dem är sinnessjukt kul, sen ångest så fort jag blir ensam. :S

Det här är lätt den konstigaste perioden av mitt liv hittills, allt är bara så jävla upp-och-ner, bak-och-fram och konstigt. Min bästa kompis ska åka till Skottland efter sommaren också, och plugga där i 4 år. Mitt liv vänds totalt inom loppet på några veckor...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...