Escain Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Möjligtvis. Nu när jag kollat närmare är det visst en massa vita hårstrån vid tinningarna. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Möjligtvis. Nu när jag kollat närmare är det visst en massa vita hårstrån vid tinningarna. :mellow:Du menar som.. Rogue? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Om ett par år kanske... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Vaknade och var glad över att jag har en ledig fredag framför mig. Upptäcker snart att jag har gästföreläsning idag trots allt - och den verkar intressant. Unsure if like. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Jag är både glad och nervös och därmed blir det likgiltighetstråden för mig. Har fått G (eller bättre) i alla ämnen jag vet betyget i nu. Jag har inte fått betygen i svenska och kemi dock. Svenskan bör jag klara ett G galant, men jag är förbannat nervös för kemin. Hoppas skiten går bra. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 Jag är både glad och nervös och därmed blir det likgiltighetstråden för mig.Vänligen ta med dig dina känslor och lämna tråden.Du rubbar den känsliga balansen av att inte känna något här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 Men va tusan. Det hela blir som att jag inte känner någonting bara för båda sakerna drar ner varandra. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Studenten imorgon. Asläskigt och sjukt förväntansfullt på samma gång. :student: Känns så jävla skumt att se exet lägga upp glada facebookbilder och skriva hur kul hennes student var. Var nära att gå på hennes studentefterfest igår med mina kompisar men jag hoppade av för jag vågade inte än. Usch kan hon inte bara lämna mitt liv, det är så konstigt att hon hela tiden finns där någonstans. Hoppas på att springa på henne men samtidigt inte. Tycker hon är så jävla snygg men samtidigt så otroligt tantig och trist, tycker hon är en sjukt fin person men samtidigt är jag jättearg på henne. :unsure: Jag älskar henne men vill inte göra det, jag älskar henne inte men vill inte släppa henne, jag vet inte, allt är så jävla konstigt och imorgon är det fest. Tur jag har mina fantastiska kompisar just nu, tiden med dem är sinnessjukt kul, sen ångest så fort jag blir ensam. :S Det här är lätt den konstigaste perioden av mitt liv hittills, allt är bara så jävla upp-och-ner, bak-och-fram och konstigt. Min bästa kompis ska åka till Skottland efter sommaren också, och plugga där i 4 år. Mitt liv vänds totalt inom loppet på några veckor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 ... Vad fan är det med likgiltighet ni inte förstår? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Men om man varken är ledsen eller glad så finns det ingen annan tråd. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Men gör en ny tråd då, istället för att störa balansen... Suck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Fick ett sms där det stod: ich bin geil. Men under vilka omständigheter skickades det, liksom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg