Hoppa till innehåll

Likgiltighetstråden

kola_king

Rekommendera inlägg

• Svar 225
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Räknas detta som en likgiltig-"känsla"?

Har varit vaken i över 24h, är förkyld och har druckit Kilchoman Whiskey nu på morgonkvisten för att bli av med denna eländiga hosta. Kan knappt sova och kroppen mår skit. Ända sen jag tog studenten har jag varit ytterst skeptisk emot framtiden och allt den kan erbjuda. Å andra sidan gick jag ner till älven runt 06.00 snåret imorse och såg då solen gick upp. Gick hem och lyssnade på bra musik med högtalarna på högsta volym, har inte riktigt bestämt vad jag ska göra idag.

Kan inte sätta känslor just nu, är glad, sur och konstig på samma gång- känner att jag vill hjälpa någon(?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Räknas detta som en likgiltig-"känsla"?

Har varit vaken i över 24h, är förkyld och har druckit Kilchoman Whiskey nu på morgonkvisten för att bli av med denna eländiga hosta. Kan knappt sova och kroppen mår skit. Ända sen jag tog studenten har jag varit ytterst skeptisk emot framtiden och allt den kan erbjuda. Å andra sidan gick jag ner till älven runt 06.00 snåret imorse och såg då solen gick upp. Gick hem och lyssnade på bra musik med högtalarna på högsta volym, har inte riktigt bestämt vad jag ska göra idag.

Kan inte sätta känslor just nu, är glad, sur och konstig på samma gång- känner att jag vill hjälpa någon(?)

Du har bättre kontakt med dina känslor än de flesta, alltid nåt du kan trösta dig med. Jag har känt likadant, men jag vet ungefär vad jag vill och kan göra i framtiden så för mig är det lugnt nu. Du kanske behöver ett mål? Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har bättre kontakt med dina känslor än de flesta, alltid nåt du kan trösta dig med. Jag har känt likadant, men jag vet ungefär vad jag vill och kan göra i framtiden så för mig är det lugnt nu. Du kanske behöver ett mål?

Ett "mål" har man ju men det är vägen dit som är luddig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick nyss höra att min morfar fått en stroke. Tröstade min mor som var ganska uppriven men reagerade inte emotionellt själv. Mer inställd på att ta hand om min morsas känslor än oroa mig över morfar. Han klarar sig garanterat, om han får skador eller inte återstår att se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...