Banish Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Körde av en förlängningssladd med en häcksax idag på "jobbet". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Jag har två vita hårstrån i mitt svarta hårsvall. :mellow: Såg detta för 5 minuter sen.Att Draghon börjar bli gammal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Ska tydligen få paket från DHL imorgon och det enda jag beställt som inte kommit är en tröja. Vem fan skickar en tröja med DHL? Eller vad kan det vara? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Jag är tjugotre bast, vad förväntar du dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Jag är tjugotre bast, vad förväntar du dig?Därför skrev jag i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 Räknas detta som en likgiltig-"känsla"? Har varit vaken i över 24h, är förkyld och har druckit Kilchoman Whiskey nu på morgonkvisten för att bli av med denna eländiga hosta. Kan knappt sova och kroppen mår skit. Ända sen jag tog studenten har jag varit ytterst skeptisk emot framtiden och allt den kan erbjuda. Å andra sidan gick jag ner till älven runt 06.00 snåret imorse och såg då solen gick upp. Gick hem och lyssnade på bra musik med högtalarna på högsta volym, har inte riktigt bestämt vad jag ska göra idag. Kan inte sätta känslor just nu, är glad, sur och konstig på samma gång- känner att jag vill hjälpa någon(?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 (redigerat) Räknas detta som en likgiltig-"känsla"? Har varit vaken i över 24h, är förkyld och har druckit Kilchoman Whiskey nu på morgonkvisten för att bli av med denna eländiga hosta. Kan knappt sova och kroppen mår skit. Ända sen jag tog studenten har jag varit ytterst skeptisk emot framtiden och allt den kan erbjuda. Å andra sidan gick jag ner till älven runt 06.00 snåret imorse och såg då solen gick upp. Gick hem och lyssnade på bra musik med högtalarna på högsta volym, har inte riktigt bestämt vad jag ska göra idag. Kan inte sätta känslor just nu, är glad, sur och konstig på samma gång- känner att jag vill hjälpa någon(?)Du har bättre kontakt med dina känslor än de flesta, alltid nåt du kan trösta dig med. Jag har känt likadant, men jag vet ungefär vad jag vill och kan göra i framtiden så för mig är det lugnt nu. Du kanske behöver ett mål? Redigerat 22 Juni 2012 av Mumutio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 Du har bättre kontakt med dina känslor än de flesta, alltid nåt du kan trösta dig med. Jag har känt likadant, men jag vet ungefär vad jag vill och kan göra i framtiden så för mig är det lugnt nu. Du kanske behöver ett mål?Ett "mål" har man ju men det är vägen dit som är luddig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 Ett "mål" har man ju men det är vägen dit som är luddig.Vad är ditt mål då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 För-köpte Guild wars 2 igår. Har ingen dator att spela betan på när tillfällen kommer. Borde skaffa dator tills att spelet släpps i alla fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Familjen åkte precis, så nu ensam hemma i två veckor. Tomt men det kan nog bli kul också. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2012 Fick nyss höra att min morfar fått en stroke. Tröstade min mor som var ganska uppriven men reagerade inte emotionellt själv. Mer inställd på att ta hand om min morsas känslor än oroa mig över morfar. Han klarar sig garanterat, om han får skador eller inte återstår att se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg