Hoppa till innehåll

Den Officiella Tråden Om Cs:go


Rekommendera inlägg

Tjenare!

 

Här kan vi diskutera CS:GO helt enkelt. Är det någon mer som har betan? Vad tycker du isf om spelet, vad bör förbättras och vad är bra?

 

Jag måste erkänna att jag var väldigt skeptisk till spelet när första betaversionen släpptes. Då var jag inte så positiv, men efter de senaste uppdateringarna har jag börjat tycka att det är kul faktiskt! De har lyckats få in en bra spelkänsla likt den från 1.6, och de har gjort rekylen betydligt mycket bättre än vad den var i början, även om den kan kännas lite random ibland.

 

Det som är viktigt att fixas just ny tycker jag är detta:

 

* Gör det tydligare var skotten hamnar, alltså att skotthålen blir större/tydligare. Detta gör att man får en bättre kontroll över var skotten hamnar.

 

* Hax, jag kräver inte att man ska kunna haxa som i 1.6, men man bör iaf kunna haxa genom väggar som tex den vid T-main på Train.

 

* Vapen-models, många vapen ser rent utsagt förjävliga ut. AWP:n är värst, detta bör fixas.

 

Detta är vad jag kom på just nu, jag har även postat denna lista till Valve.

 

 

Förresten, om någon har CS:GO och skulle vilja lira lite så är det bara att säga till. :)

 

EDIT: Skriv alla era förslag så lägger jag ihop en lista med allas åsikter och skickar till valve!

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Recoilen är alldeles för random känns det som, skotten också. Blir bättre och bättre med uppdateringarna, lär köpa det för Jailbreak, surf, gungame etc. Hittar inget roligt i rundbaserade gamemodes i CS:GO.

Recoilen verkar de ju jobba på. Den har blivit grymt mycket bättre efter de senaste uppdateringarna. Jag tror att mycket av problemet är att man inte "känner" var skotten hamnar. Testar du att skjuta rakt mot en vägg och se hur skotten far så känns det rätt... MEn självklart kan den bli mycket bättre ändå, de verkar ju jobba på den.

 

Angående JailBreak, lirar du nå JB i 1.6? Isf, vilken server? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
×
  • Skapa ny...