Gäst Soffan Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Vecka 24 på en måndag omkring 12.00 så ska vi fixa iordning tälten och sånt. Vi sover över och på tisdag klockan 12.00 så åker vi till skolan och spelar brännbolls turnering :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 bara 2 dagar kvar! tills vår övernattning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Vi hade det i trean på ett kanotläger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Nej,aldrig haft. Men ska ha klassresa när Harry potter Filmen har premier =/ Ska ni se den?Äkta lyx :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jack Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 har ni det varje torsdag oj :o vi har en gång per tredje år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 VI HAR DET INTE varje torsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (orson @ 25/05-2004 13:21:42) Nej,aldrig haft. Men ska ha klassresa när Harry potter Filmen har premier =/ Ska ni se den?Äkta lyx :P nej,det ska vi inte,vi ska till DAnmark.Men Jag och min bror skulle gå på premiären,men vi går senare för jag ska bort :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag ahr varit på 3 klassresor... det bästa stället e Rättvik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 när vi övernattade i torsdags var skit kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Nej,aldrig haft. Men ska ha klassresa när Harry potter Filmen har premier =/ :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 vi hade det för föra veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jag hade ett läger förra året med klassen. Lägret var i Rysshittan då. Vi fick gå dit på tipspromenad..... Det roligaste var att när alla skulle sova gick jag och min kompis ut och fällde varandras tält. Han jag son bredvid fick inte mycket sovstund.... Vi sparkade fotboll bland tälten... Det blev visst lite klagomål, men kul var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.