WASD Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Hej. Jag har gjort en film med ankor till ett skolprojekt. Skulle vilja ha eran feedback också. Om ni ger konstruktiv feedback kan jag sno den till analysen jag måste skriva om filmen som ska vara klar denna veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Riktigt Mäktig Film! Oslagbar! Kanske mer ankor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Mycket spännande när det regnade bröd :) Men jag gilla den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Riktigt Mäktig Film! Oslagbar! Kanske mer ankor?Jag hade tänkt hitta på en story först och filma den sen. Men ankor är inte så bra skådespelare. Så jag filmade totalt 40 klipp i olika längder först som jag sedan hittade på en story utifrån som kunde byggas upp med de klippen. Så blev det så många ankor som det blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Tyckte den var jätte mysig att se på, och jag blev lite piggare av musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Tyckte den var jätte mysig att se på, och jag blev lite piggare av musiken.Jöpp. Musiken var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Sög, varför inga röstskådespelare!? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Jag hade tänkt hitta på en story först och filma den sen. Men ankor är inte så bra skådespelare. Så jag filmade totalt 40 klipp i olika längder först som jag sedan hittade på en story utifrån som kunde byggas upp med de klippen. Så blev det så många ankor som det blev.Till nästa gång kan du ju ta några ankor, och träna upp dom så dom gör som du vill när du tex visslar, och då kan du hitta på en story, och göra så att ankorna gör liknande rörelser, samtidigt som du lägger till röster, så blir det en jätte bra film :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Fantastiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 jag fick lite vibbar av det barnprogrammet med den där bilen, brumm elr vad han heter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Men WASD, hur nära stod du ankorna under den filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Men WASD, hur nära stod du ankorna under den filmen?Kameran hade ganska bra zoom. Som närmast kom de kanske 1-2 meter ifrån stativet. Men oftast i filmen är det säkert uppemot 5 meter då jag hade max-zoom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.