Hoppa till innehåll

Ankfilmen


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

SERIÖST.

 

Vem bryr sig om vad fan det heter? Alla är de lika vackra, ankor som änder. :(

Kan ni inte bara tycka om allt och vara vänner istället? :(

Nej Guggo måste att han bevisa att han har rätt vad det än gäller.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SERIÖST.

 

Vem bryr sig om vad fan det heter? Alla är de lika vackra, ankor som änder. :(

Kan ni inte bara tycka om allt och vara vänner istället? :(

Samhälleligt förfall, är det vad du vill ha? Va? VA?! SVARA MIG!

 

Dessa definitionsbegrepp är alldeles för viktiga för att bara låta flyga förbi. Diskussionen om innebörden måste nå en konsensus innan vi broderligt kan ta varann i hand och se oss som jämlikar värdiga respekt. Sanningen skall segra och bana väg för allas vår önskade gemenskap!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samhälleligt förfall, är det vad du vill ha? Va? VA?! SVARA MIG!

 

Dessa definitionsbegrepp är alldeles för viktiga för att bara låta flyga förbi. Diskussionen om innebörden måste nå en konsensus innan vi broderligt kan ta varann i hand och se oss som jämlikar värdiga respekt. Sanningen skall segra och bana väg för allas vår önskade gemenskap!

Du tog orden ur munnen på mig vän. Jag håller fullt med dig, definition för allas välbefinnande skola vara av högsta prioritet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samhälleligt förfall, är det vad du vill ha? Va? VA?! SVARA MIG!

 

Dessa definitionsbegrepp är alldeles för viktiga för att bara låta flyga förbi. Diskussionen om innebörden måste nå en konsensus innan vi broderligt kan ta varann i hand och se oss som jämlikar värdiga respekt. Sanningen skall segra och bana väg för allas vår önskade gemenskap!

Det var blott en systerlig önskan om att inte behöva se er kriga så brutalt verbalt om huruvida vad de vackra fåglarna skall benämnas ankor eller änder.

Varför inte enas om att alla har vi olika syn på ämnet och ta oss en kopp te medan vi matar alla fåglar med bröd?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var blott en systerlig önskan om att inte behöva se er kriga så brutalt verbalt om huruvida vad de vackra fåglarna skall benämnas ankor eller änder.

Varför inte enas om att alla har vi olika syn på ämnet och ta oss en kopp te medan vi matar alla fåglar med bröd?

NEJ!

 

Den här diskussionen har gått alldeles för långt för att vi bara fredligt ska kunna glömma den. Den här diskussionen kräver BLOD! BLOD SKALL FLYTA UR FIENDERNA TILL SANNINGEN, BLOD SOM SKALL GE NÄRING ÅT DEN JORD DÄR FRAMTIDENS UTOPI SKALL VÄXA FRAM!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NEJ!

 

Den här diskussionen har gått alldeles för långt för att vi bara fredligt ska kunna glömma den. Den här diskussionen kräver BLOD! BLOD SKALL FLYTA UR FIENDERNA TILL SANNINGEN, BLOD SOM SKALL GE NÄRING ÅT DEN JORD DÄR FRAMTIDENS UTOPI SKALL VÄXA FRAM!

JO!

 

Vi bör släppa denna diskussion eftersom det inte har med trådens ämne att göra med till att börja med! ATT HÅLLA PÅ ATT KÄFTA TILLS BLODET FLYTER NED I JORDEN ÄR DÖMT ATT HA IHJÄL OSS ALLA, INGET VÄXER FRÅN DEN NEDSÖLADE JORDEN SOM BLIR FYLLD AV SALT! GLÖM DIN JÄVLA UTOPI, DU KOMMER UTROTA OSS ALLIHOP!

 

FÅGLAR SOM FÅGLAR, TA DIN SATANS KOPP KAFFE, SÄTT DIG NED OCH MATA FÅGLARNA.

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sätter mina slantar på att WASDs projekt i estetisk verksamhet i själva verket är provokativ konst, och att verket i själva verket (höhö) är diskussionen som följde publiceringen av "Ankfilmen". WASD, en ung Anna Odell.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...