ImCasualGamer Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 (redigerat) Sen tror jag inte att dom serverar ens färsk mat. Utan dom köper typ mat i förpackningar och värmer bara upp det. Låter inte nyttigt, visst? Påminner mig om denna reklam. :P Redigerat 1 Juni 2012 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zodiac Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Det är inte så värst många som äter i min skola när det ser ut som (Som majskolv sa, något valrossen spytt upp)----Guggo, Det är det är inte så på alla skolor.--Det är inte ofta jag äter i skolan som sagt.. Men jag ska inte göra det värre en det är!allt som är någon sort av sås eller soppa ser ut som valross spya på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Brukade ett tag aldrig käka skolmaten. Kan tänka mig att jag missa många vitaminer där :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Brukade ett tag aldrig käka skolmaten. Kan tänka mig att jag missa många vitaminer där :/Vitaminer? Maten är ju helt dålig (Största delen), men går att äta. Grönsakerna är inte ens grönsaker. Smakar plast. Du missar inga vitaminer alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Brukade ett tag aldrig käka skolmaten. Kan tänka mig att jag missa många vitaminer där :/Du Skojar där va? Man blir inte ens mätt? De gångerna jag äter så blir jag inte mätt eller så när jag kommer hem så gör det skit ont i magen. Deras lilla trick, vetu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Sen om maten faktiskt är helt okej, finns det ju de som gör det till en grejj att klaga på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Vitaminer? Maten är ju helt dålig (Största delen), men går att äta. Grönsakerna är inte ens grönsaker. Smakar plast. Du missar inga vitaminer alls.Det är fortfarande mycket bättre att äta den än att inte äta något alls/att äta godis eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Det är fortfarande mycket bättre att äta den än att inte äta något alls/att äta godis eller liknande.Jo det är sant. Men du får knappt några vitaminer från maten. Men självklart är det bättre att försöka äta maten så att man slipper bli hungrig för resten av dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Sen om maten faktiskt är helt okej, finns det ju de som gör det till en grejj att klaga på den.Ja, kräsna och otacksamma jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 4 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Ja, kräsna och otacksamma jävlar.Händer att jag äter Munkar ist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Ja, kräsna och otacksamma jävlar.Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 4 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Ät nu må dåligt sen! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.