Juph Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 (redigerat) Som rubriken lyder kritisera min sida. Någon kanske har sett den, den har legat uppe några år. Iallafall länk till min sida Länk Redigerat 22 Maj 2012 av juph177 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Trolla mig inte till värdens ände hörredudu!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Tvivlar på att det är du som har gjort den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Mycket kreativ, ser gärna mer sånt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Flash är kasst. Det frös min webbläsare och processorn satt på 100% i flera sekunder. Det är min kritik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Det är inte din sida till att börja med så sluta spamma. Sidan har funnits i över 1 år. Om du kan svara mig vilket bolag som hostar sidan åt dig tror jag dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Flash är kasst. Det frös min webbläsare och processorn satt på 100% i flera sekunder. Det är min kritik.Samma här. Riktigt dålig stil att posta sånt här faktiskt...Är det din sida? Gör om gör rätt. Har du snott sidan? Sno en riktig sida, typ- http://www.artistplace.co.uk/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 (redigerat) Lite skumm sida så genomsökte den med "VT" och fick svaret: 5/24 hittade virus liknande. Normalized URL: hurr-durr (Länkar inte till skräp sidor) Intivirus som hittade var: Antiy-AVL, Avira, CLEAN MX, SCUMWARE.org och Websense ThreatSeeker. Länk Till VT: https://www.virustotal.com/url/e2bf14eff05d...e47a0/analysis/ Mitt AntiVirus Alltaså "F-Secure" Lättare sagt Glocalnet's antivirus, blockade sidan för mig. Vad hemsidan gör: Den startar massa spam fönster som kommer upp i nästan all evighet. Den startar ljudet som är till "retarded running horse" eller "Batman on drugs" från youtube (Låten alltså, är inte därifrån) Den gör så fönsret flyttar runt sig lite random om man inte har fullskärm. Om man trycker på kryss så kommer Alert fönsterna upp ( Spam rutor) Stänga ner detta på Windows dator: 1. Öppna Aktivitetshanteraren. 2. Gå till "Program". 3. Markera alla fönster som har det namn du har på din webbläsare ex: Internet Explorer. 4. Tryck på Avsluta Aktivitet. - Jag rekummenderar att ni inte går in på Hurr-Durr Redigerat 23 Maj 2012 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Och det är därför man använder No-script. B) http://i47.tinypic.com/e5p7nn.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Jasså window.moveTo? Jag kör chromium i fullskärm med javascript tillåtet och det flyttade sig inte ändå. Flash har jag i alla fall blockerat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Jasså window.moveTo? Jag kör chromium i fullskärm med javascript tillåtet och det flyttade sig inte ändå. Flash har jag i alla fall blockerat.Man Ska ha litet fönster så funkar det fin fint. Inte fullskärm. Fattade jag detta rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 §3.2, §3.9 Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg