Dave37 Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Jobbar 10 veckor, dvs hela sommaren.Vad jobbar du som då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Har väl ingen "titel" direkt, men jobbar på upphandlingsavdelningen på ett större företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Idag ska jag till Hultsfred, jag är SJUKT taggad på det. :D Fattar ni att ikväll kommer jag se Stone Roses?! Helt jävla galet! Sen ska jag till London senare i sommar, under OS-veckan... Inte för att kolla på OS dock. Vilket innebär att jag kommer få brottas och slåss med ungefär en miljard människor på Londons gator. :mellow: Funderar på att sno med mig Draghons ninjasvärd, så alla blekfeta britter som planerar att blockera min väg får plocka upp ett vapen och göra sig redo för strid. Resten av sommaren är dötid som jag får fylla på ett eller annat sätt.. Behöver ett jobb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Idag ska jag till Hultsfred, jag är SJUKT taggad på det. :D Fattar ni att ikväll kommer jag se Stone Roses?! Helt jävla galet! Sen ska jag till London senare i sommar, under OS-veckan... Inte för att kolla på OS dock. Vilket innebär att jag kommer få brottas och slåss med ungefär en miljard människor på Londons gator. :mellow: Funderar på att sno med mig Draghons ninjasvärd, så alla blekfeta britter som planerar att blockera min väg får plocka upp ett vapen och göra sig redo för strid. Resten av sommaren är dötid som jag får fylla på ett eller annat sätt.. Behöver ett jobb..Schysst! London är ju alltid trevligt. Och glöm inte att du måste checka in svärdet, annars kanske du får problem i säkerhetskontrollen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 (redigerat) EDIT: Fel tråd... Redigerat 14 Juni 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Slutade igår. :D Ska försöka dra mig ned till Lund snart, originalplanen var ikväll men huvudsaken är att jag är där till midsommar. Annars tänkte jag mest chilla, har inget jobb eller så. Kanske att jag försöker mig på lite gatumusicerande till och från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.