CaptainRF Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Som dom flesta vet så kan man göra sin egna signatur. I detta fall så kan jag inte jag lägga till någon bild i min signatur, kort skrivet så funkar ingen BB-Kod. Istället syns bara texten till min BB-Kod. Kan detta lösas på något sätt? Tacksam för svar. /CaptainRageFace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Som dom flesta vet så kan man göra sin egna signatur.I detta fall så kan jag inte jag lägga till någon bild i min signatur, kort skrivet så funkar ingen BB-Kod.Istället syns bara texten till min BB-Kod. Kan detta lösas på något sätt? Tacksam för svar. /CaptainRageFaceFör att det skall fungera så måste man vara FuskaVIP. Dock går det inte att bli FuskaVIP sedan ett tag tillbaka och FuskaVIP kommer ej att dyka upp förrän slutet av sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 13 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 För att det skall fungera så måste man vara FuskaVIP. Dock går det inte att bli FuskaVIP sedan ett tag tillbaka och FuskaVIP kommer ej att dyka upp förrän slutet av sommaren.Det sög ju..Det är ju under lovet man är inne på forumet som mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Det sög ju..Det är ju under lovet man är inne på forumet som mest.Var inte bitter, Admin gör förmodligen det bästa han kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 För att det skall fungera så måste man vara FuskaVIP. Dock går det inte att bli FuskaVIP sedan ett tag tillbaka och FuskaVIP kommer ej att dyka upp förrän slutet av sommaren.Vi får hoppas att de där sommaruppdateringarna kommer i år. Bara 2 år försenade. Jag hoppas du i fortsättningen sätter realistiska datum snarare än optimistiska. Det sög ju..Det är ju under lovet man är inne på forumet som mest.Nej då ska du vara utomhus och ha kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 (redigerat) Vi får hoppas att de där sommaruppdateringarna kommer i år. Bara 2 år försenade. Jag hoppas du i fortsättningen sätter realistiska datum snarare än optimistiska.De skulle ju ha kommit förra året, tills någon fick för sig för att vara ett rövhål och förstöra för oss andra. Men det är klart vi får hoppas att uppdatteringen äntligen kommer! Redigerat 14 Juni 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Jag har för mig att de skulle kommit redan för 2 år sen men jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Ursprungsdatumet kan ha varit för två år sedan, det vet jag inte. Jag menade bara att tanken var att de skulle ha släppts förra sommaren (dvs ett år försenade), om inte någon hade förstört allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Nu är jag lite petig men det var ju faktiskt tänkt att det skulle ha släppts för 2 år sen och är alltså i nuläget 2 år försenat, inte ett år som du påstår. Och som det ser ut idag är admins tanke att släppa det i slutet av denna sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 (redigerat) Jag menade bara att tanken var att de skulle ha släppts förra sommaren (dvs ett år försenade) ---------------- Hur som helst så har det här inte med ämnet att göra. Redigerat 14 Juni 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.