Stakc Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 Varför får jag inte upp någon karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 (redigerat) Varför får jag inte upp någon karta?"Map" måste man hitta i en "Residential building", dem hittas oftast i Supermarkets. Men om du gillar och kan alt+tab:a, använd denne istället: http://dayzdb.com/map Redigerat 26 Juli 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 "Map" måste man hitta i en "Residential building", dem hittas oftast i Supermarkets. Men om du gillar och kan alt+tab:a, använd denne istället: http://dayzdb.com/mapOkej bra får försöka hitta någon. Jo men jag vet ju inte vart jag är just nu så svårt att kolla på den andra mapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 (redigerat) Okej bra får försöka hitta någon. Jo men jag vet ju inte vart jag är just nu så svårt att kolla på den andra mapen.När du kommer in i spelet/när du respawnar, så står det en text i högra-nedersta hörn, använd informationen för att veta vart du är, en map ingame visar INTE vart du är (endast få servrar gör det), dock visar en GPS vart du är. OnT: Jag och en kompis hittar ett tält, lootar det, vips har man en FN FAL med NVG, rör oss mot Starry Sobor, upp till tälten, i första tältet vi ska loota, spawnar en kille med AK74 och mejar ned oss -..- Redigerat 26 Juli 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 När du kommer in i spelet/när du respawnar, så står det en text i högra-nedersta hörn, använd informationen för att veta vart du är, en map ingame visar INTE vart du är (endast få servrar gör det), dock visar en GPS vart du är. OnT: Jag och en kompis hittar ett tält, lootar det, vips har man en FN FAL med NVG, rör oss mot Starry Sobor, upp till tälten, i första tältet vi ska loota, spawnar en kille med AK74 och mejar ned oss -..-Därför ska man vara försiktig och använda M16A1 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 Därför ska man vara försiktig och använda M16A1 istället.Varför ska man använda M16 istället? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 Helvete vad less jag blir på idioter som ska pka.. Först när jag spawnar kommer en idiot med yxa och dödar mig sen när jag äntligen kommit fram till Elektro tro jag det är, Då går jag upp i ett torn och vips så dödar en med sniper mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 Helvete vad less jag blir på idioter som ska pka.. Först när jag spawnar kommer en idiot med yxa och dödar mig sen när jag äntligen kommit fram till Elektro tro jag det är, Då går jag upp i ett torn och vips så dödar en med sniper mig..Så är spelet. Watch your step, walk careful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 Därför ska man vara försiktig och använda M16A1 istället.Istället för en M14 AIM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 Istället för en M14 AIM?M14 låter dock en jävla massa, men nu skjöt ni ju inte så hade inte spelat någon roll :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 M14 låter dock en jävla massa, men nu skjöt ni ju inte så hade inte spelat någon roll :)Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 Varför ska man använda M16 istället? :huh:För att man kan ha Semi och Auto på den, vilket är bättre om man ska ha närstrid eller ha en ''long-range strid'' AK-74an har mindre tryck i kulorna för att dom har 5,45x39 ammonition och m16 har 5,56 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.