MentalogisT Skrivet 4 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Kukbanditerna will rise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Kukbanditerna will risejag har arma2 & expansionen installerat, jag tycker att Kukar & Banditer borde återuppstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Jag tänker vänta tills standalone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Jag tänker vänta tills standalone!Vad är standalone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Vad är standalone?http://thewarz.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 http://thewarz.com/Så man betalar för att spela ett visst antal timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 (redigerat) tänkte Fel bara Redigerat 4 December 2012 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Så man betalar för att spela ett visst antal timmar?Nej, standalone menas med att DayZ inte längre är ett mod. Nu är det ju ett mod till Arma2. De väntar på att det ska släppas ett DayZ som inte behöver Arma2 för att köras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Nej, standalone menas med att DayZ inte längre är ett mod. Nu är det ju ett mod till Arma2. De väntar på att det ska släppas ett DayZ som inte behöver Arma2 för att köras.så vi som köpt arma 2 för dayz måste köpa dayz?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 så vi som köpt arma 2 för dayz måste köpa dayz??Jag antar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2012 http://thewarz.com/Skaffa lite fakta först din pungsäck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 5 December 2012 Rapport Dela Skrivet 5 December 2012 Nej, standalone menas med att DayZ inte längre är ett mod. Nu är det ju ett mod till Arma2. De väntar på att det ska släppas ett DayZ som inte behöver Arma2 för att köras.Jaha okej, Ja då är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.