5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2012 (redigerat) Jag gjorde en tävling om fuskamynt i fuskamynt-forumet. Fick till svar: "Tråden även felplacerad och låses därmed." Men varför står det då i beskrivningen till fuskamynt-forumet... "Här finns information om hur man fixar en användargrupp. Här kan du även skapa egna tävlingar där du ger ut FuskaMynt i vinst osv. Allt med som har med FuskaMynt att göra skriver du här =)" ? Edit - Smör, nu får jag väl en varning för denna tråd. Skickar PM till admin nu istället... Redigerat 21 Juni 2012 av 4FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2012 Han kanske tänkte på lekforumet. Men jag håller med om att din tävling passade bättre där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2012 Varför skapar du ens en tråd? PM är ju på alla sätt bättre och enklare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2012 Det är väl inte kritik mot admin jag hör 4FJSKFJSKGJES? Får han inte sköta sin sida så som han själv vill? admins bedömning ser jag inget fel med, precis som WASD säger så påminner din tråd mer om en lek än om en faktiskt FM-tävling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2012 Din lektråd klarade ju inte ens lägsta nivån som lekforumet har, hur resonerar du då kring att din tråd platsar i FM forumet? Tänk om, tänk rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2012 Se PM, tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg