Signify Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Tycker det borde finnas både vegetarisk mat och kött tillgängligt på en festival. Tycker det hade varit mest logiskt. Kolla bara på all uppståndelse kring beslutet att bara servera vegetariskt i år, och alla vegetarianer som kryper fram ur garderoben med sina: "jag är bättre än alla som äter kött för jag gör det inte". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 (redigerat) Tycker det var löjligt att att dom bara serverade grönsaker och kom med det beskedet så sent. Låter som en otroligt pantad idé. Det hade säkert blivit hus i helvete om dom sa att dom bara skulle servera kött inom festivalområdet fem dagar innan det började. Redigerat 13 Augusti 2012 av D48 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Men vafan, det skadar väl inte att inte äta kött i någon dag eller två? Är det så viktigt? Men det kan mycket väl vara så som Guggo säger. Dom som har festivalen kanske inte stödjer slakteri/kött/mord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Egentligen så skiter jag i vilket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Vad menar du att du skiter i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Det är lite det tråkiga med Way Out West, att de bryr sig så jäkla mycket om sin image och vilken typ av besökare de drar åt sig. De har en del bra musik, och har varit några fantastiska bokningar de senaste åren, men ogillar egentligen allt runt om. Hipster-fansen är bara jobbiga på något vis, som Guggo var inne på så försöker de "passa in" igenom att låtsas gilla saker de egentligen inte gillar. Blir bara så konstigt allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Han som håller festivalen verkar ju helt blåst, han säger att deras val är bra för att det är "bra att tänka alternativt". http://www.svt.se/nyhetsklipp/regionalt/va...ticle229280.svt Så det är nog sant, det ni säger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Kan de inte sluta servera Öl eller något och se reaktionerna? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Kan de inte sluta servera Öl eller något och se reaktionerna? :PJAAAA! FAN VILKEN HYSTERISKT ROLIG IDÉ! Fatta vad alla skulle ragea! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Ska jag vara ärlig hade nog det scenariot varit roligare på Metaltown. Och då menar jag inte att generalisera, men känns som hipster-publiken på WoW är lite mer "nu ska jag njuta av ett glas vin" än "BÄRS!". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Men seriöst, varför straffa de snälla metalheadsen? :P Det låter ju som om det är de lugnaste konserterna överlag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Ska jag vara ärlig hade nog det scenariot varit roligare på Metaltown. Och då menar jag inte att generalisera, men känns som hipster-publiken på WoW är lite mer "nu ska jag njuta av ett glas vin" än "BÄRS!".Jag skulle bliva ursinnig ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg