Hoppa till innehåll

Irritationstråden


Escain

Rekommendera inlägg

Tycker det borde finnas både vegetarisk mat och kött tillgängligt på en festival. Tycker det hade varit mest logiskt. Kolla bara på all uppståndelse kring beslutet att bara servera vegetariskt i år, och alla vegetarianer som kryper fram ur garderoben med sina: "jag är bättre än alla som äter kött för jag gör det inte".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 280
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tycker det var löjligt att att dom bara serverade grönsaker och kom med det beskedet så sent. Låter som en otroligt pantad idé.

Det hade säkert blivit hus i helvete om dom sa att dom bara skulle servera kött inom festivalområdet fem dagar innan det började.

Redigerat av D48
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är lite det tråkiga med Way Out West, att de bryr sig så jäkla mycket om sin image och vilken typ av besökare de drar åt sig. De har en del bra musik, och har varit några fantastiska bokningar de senaste åren, men ogillar egentligen allt runt om. Hipster-fansen är bara jobbiga på något vis, som Guggo var inne på så försöker de "passa in" igenom att låtsas gilla saker de egentligen inte gillar. Blir bara så konstigt allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska jag vara ärlig hade nog det scenariot varit roligare på Metaltown. Och då menar jag inte att generalisera, men känns som hipster-publiken på WoW är lite mer "nu ska jag njuta av ett glas vin" än "BÄRS!".

Jag skulle bliva ursinnig !

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...