Mumutio Skrivet 2 September 2012 Rapport Dela Skrivet 2 September 2012 Han är jättejobbig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 September 2012 Rapport Dela Skrivet 5 September 2012 Råkat göra ett litet misstag som verkar påverka hela mitt liv. Jag var på fest i fredags hos några i parallellklassen, och troligtvis glömde min jacka där. Så nu måste jag gå till dom och hämta jackan, för jag behöver en ny ryggsäck. Men då jag inte vet om dom som har jackan är hemma vet jag inte om det är lönt att gå upp till dom. Efter som att det är så jävla kallt här uppe så behöver jag min jacka för att köpa min väska. Men det kan jag inte göra utan min jacka då jag inte vill bli förkyld. Så om jag inte köper väskan så kan jag inte bära alla böcker fram och tillbaka mellan skolan. Och för att kunna göra detta så behöver jag min jacka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 September 2012 Rapport Dela Skrivet 5 September 2012 Men... Ring och fråga om dom är hemma? Skriv på facebook? Be dom ta med den till skolan och bär dina böcker en plastkasse en dag. Jag ser massor av lösningar på det här...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 September 2012 Rapport Dela Skrivet 5 September 2012 Men... Ring och fråga om dom är hemma? Skriv på facebook? Be dom ta med den till skolan och bär dina böcker en plastkasse en dag. Jag ser massor av lösningar på det här...!Jag har ringt en av dom, för den andra har ingen mobil.Han som jag har ringt har facebook men han kommer kanske gå hem imorgon, och inte ikväll.Den andra vet man aldrig vart han är, samt att dom har ganska många grejer som har blivit över så det blir lite svårt. Tack för förslagen, men jag har redan tänkt på de innan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 September 2012 Rapport Dela Skrivet 7 September 2012 Programmera i Java... förbannade språk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 8 September 2012 Rapport Dela Skrivet 8 September 2012 har blivit överbjuden på varenda jävla förstärkare som finns på sikö auktioner. Blir så trött ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 September 2012 Rapport Dela Skrivet 9 September 2012 Vad är ni för störda människor? Majoriteten av inläggen: :blink: .Dom försöker bara vara lustiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 10 September 2012 Rapport Dela Skrivet 10 September 2012 ANTS! :verymad: :pinch: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 September 2012 Rapport Dela Skrivet 10 September 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 September 2012 Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 När man skriver m=42m/s. som svar på ett fysik-prov. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 September 2012 Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 Någon annan som har problem att ladda ner ner från Youtube med downloadhelper eller youtube to mp3 converter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 September 2012 Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 Någon annan som har problem att ladda ner ner från Youtube med downloadhelper eller youtube to mp3 converter?Menar du att du får ett meddelande och du får inte ladda ner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg