Pluntan Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Kort och gott förslag på tatueringar. Tänkte mig nåt på revbenen eller bröstet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Skaffa inte en massa ihåliga stjärnor, det måste vara den fulaste tattoon man kan ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Något som betyder något för dig. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Om du inte vet vad du ska ha, borde du inte skaffa en heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Tatuera Frank Zappa i pannan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Det är folk som dig som gör att folk återigen ser snett på tatueringar. Ska du ha en tatuering ska du komma på motivet själv och för guds skull, inga text-tatueringar, vad är grejen med det egentligen ? Okej om det är en del av något större motiv ex. en sleeve, men bara enskilt, nej. tl;dr Skaffa inte en tatuering om du måste ha andra som ska komma på motivet åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Det är folk som dig som gör att folk återigen ser snett på tatueringar. Ska du ha en tatuering ska du komma på motivet själv och för guds skull, inga text-tatueringar, vad är grejen med det egentligen ? Okej om det är en del av något större motiv ex. en sleeve, men bara enskilt, nej. tl;drSkaffa inte en tatuering om du måste ha andra som ska komma på motivet åt dig.Text är ju sjukt snyggt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Om du inte vet vad du ska ha, borde du inte skaffa en heller.Jag håller med. Du ska inte tänka "Jag ska ha en tatuering, vad för motiv ska jag ha..." utan istället bör det vara "Oh, det motivet är snyggt. Nu skaffar jag den som en tatuering". Om du förstår vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Om du inte vet vad du ska ha, borde du inte skaffa en heller.Bra sagt/skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 En sådan tatuering är grymt fult. Går fetbort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.