Guggo Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Morrn morrn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 God morgon! ;) Vaknade tidigt idag även fast jag inte kom i säng innan kl 5, grymt skönt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2012 Godmorgon godmorgon. Hoppas alla får en trevlig dag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2013 Godmorgon på er :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Godmorgon på er :DOch god natt på mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 1 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2013 guten morgen, snart jobb :P och jag e pissetrött Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2013 Fan vad jag har varit bakis idag.... Vaknade klockan två och satte in en fryspizza i ugnen och diskade den jävla disken som hade legat i tre dagar. Sedan somnade jag och nu har jag äntligen gått upp och satt på mig kläder. Snacka om att slösa bort en hel dag på att vara bakis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Fan vad jag har varit bakis idag.... Vaknade klockan två och satte in en fryspizza i ugnen och diskade den jävla disken som hade legat i tre dagar. Sedan somnade jag och nu har jag äntligen gått upp och satt på mig kläder. Snacka om att slösa bort en hel dag på att vara bakis.Gled in en snubbe i butiken kl. 06:00 på morgonen idag. Han hade varit toastmaster på en polaren bröllop och dom sista gästerna gick inte förens på morgonen. Han kom in utan skjorta, fast med slips, och ännu en slips på huvudet. Köpte två pizzor och ragglade sig ut i en taxi. Han hade en ett åring också så han sa att hon skulle nog vara vaken då han kom hem så det var bara att börja kötta igen. Börjar man tänka att man inte har det så dåligt egentligen B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg