Suicidans Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Ehm, okej. Men om man är i en ort, och så ska man åka till en annan ort imorgon och så vill man veta vädret där. Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Ehm, okej. Men om man är i en ort, och så ska man åka till en annan ort imorgon och så vill man veta vädret där. Hur gör man då?Ja det stämmer då också. Du kan prova om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Kul att du tar feedback seriöst. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 (redigerat) Hur vet den vart jag bor? Weather for your area tomorrow 17 °C 2.6 mm 1 m/s SMHI prognostiserar(15.20) den 09/07 där jag bor som 26 °C; 11,4 mm och 5 m/s med ganska mycket sol. Vi får se! :) Redigerat 8 Juli 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Vilken tid på dygnet är det "sidan" menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Vilken tid på dygnet är det "sidan" menar?Jag kan ju inte tala för WASD, men jag skulle tro att det stämmer för samtliga tider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 (redigerat) based on data gathered from several flux capacitors. :rolleyes: Redigerat 8 Juli 2012 av ImCasualGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Den har stämt perfekt för mig hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 (redigerat) Hur vet den vart jag bor?SMHI prognostiserar(15.20) den 09/07 där jag bor som 26 °C; 11,4 mm och 5 m/s med ganska mycket sol. Vi får se!Den skulle kunna veta var du bor genom IP.Som informationen på sidan säger så får den in ny data varje minut. Om du skulle laddat den en minut senare skulle du fått ett säkrare resultat. Jag kan ju inte tala för WASD, men jag skulle tro att det stämmer för samtliga tider!Helt rätt! :) Redigerat 8 Juli 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Det borde vara ankor som bakrund :P Annars var det mycket bra och trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Jag kan ju inte tala för WASD, men jag skulle tro att det stämmer för samtliga tider!Så på alla dygnets 24 timmar är det samma temperatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Så på alla dygnets 24 timmar är det samma temperatur?Nej, den ändras ju varje minut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.