Hoppa till innehåll

Bra Gamingheadset


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hört att Siberia är väldigt bra men också från andra att den har dålig kvalite, alltså går sönder enkelt.

 

jo det gör dom, mina kostade 869 Kr och jag köpte dom för 3 veckor sedan, kan skicka bild på dom : BILD

Det är bara en annan version av den, det finns massor av versioner även en med diablo 3, men annars kostar den 699

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hört att Siberia är väldigt bra men också från andra att den har dålig kvalite, alltså går sönder enkelt.

Alla olika typer av headset kan gå sönder lätt, inget märke är ett undantag. Dock kan jag med egna erfarenheter säga att siberia tål en hel del stryk med tanke på att jag har tappat mina ett antal gånger och trots det, så fungerar dem lika bra som när jag köpte dem.

 

För övrigt så är ju allt från steelseries bäst. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla olika typer av headset kan gå sönder lätt, inget märke är ett undantag. Dock kan jag med egna erfarenheter säga att siberia tål en hel del stryk med tanke på att jag har tappat mina ett antal gånger och trots det, så fungerar dem lika bra som när jag köpte dem.

 

För övrigt så är ju allt från steelseries bäst. :)

Alla säger siberia är bra, jag får la köpa den :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp inte Siberia, vad du än gör. En ren kundfälla, och lurarna i sig är kassa. Kolla i 1000kr-klassen för lurar av BRA kvalitet.

Det här är bara bullshit. Så länge man inte slänger runt med det så håller det - som med allt annat.

 

Köp Siberia, har haft mitt i flera år!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trevligt för dig, men bara för att du har ett headset så betyder det inte att alla andra alternativ är dåliga. Siberia V2 är verkligen inte dålig kvalité.

När och var skrev jag att alla andra alternativ är dåliga? Lägg inte ord i munnen på mig!

 

Jag skrev att jag tycker Sibera V2 är dåliga, och jag menar det i jämförelse med vad man kan få för bättre om man betalar någ ón hundralapp mer. Hörlurar + mic tillsammans är en dålig kombo, speciellt i Siberia V2's klass. Testa googla på t.ex. "Siberia V2 mic problems" innan du börjar avguda denna kundfälla alltför mycket.

Redigerat av dolan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När och var skrev jag att alla andra alternativ är dåliga? Lägg inte ord i munnen på mig!

 

Jag skrev att jag tycker Sibera V2 är dåliga, och jag menar det i jämförelse med vad man kan få för bättre om man betalar någ ón hundralapp mer. Hörlurar + mic tillsammans är en dålig kombo, speciellt i Siberia V2's klass. Testa googla på t.ex. "Siberia V2 mic problems" innan du börjar avguda denna kundfälla alltför mycket.

"hörlurar + mic tillsammans = dålig kombo" ?

I don't even..

 

Förklara dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...