PussyCat Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Okej, tack för svaren. Överväger att införskaffa ett par nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Hört att Siberia är väldigt bra men också från andra att den har dålig kvalite, alltså går sönder enkelt. jo det gör dom, mina kostade 869 Kr och jag köpte dom för 3 veckor sedan, kan skicka bild på dom : BILDDet är bara en annan version av den, det finns massor av versioner även en med diablo 3, men annars kostar den 699 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xorbit Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Köp det trådlösa corsair headsetet, min kompis köpte det, o det är awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Hört att Siberia är väldigt bra men också från andra att den har dålig kvalite, alltså går sönder enkelt.Alla olika typer av headset kan gå sönder lätt, inget märke är ett undantag. Dock kan jag med egna erfarenheter säga att siberia tål en hel del stryk med tanke på att jag har tappat mina ett antal gånger och trots det, så fungerar dem lika bra som när jag köpte dem. För övrigt så är ju allt från steelseries bäst. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Alla olika typer av headset kan gå sönder lätt, inget märke är ett undantag. Dock kan jag med egna erfarenheter säga att siberia tål en hel del stryk med tanke på att jag har tappat mina ett antal gånger och trots det, så fungerar dem lika bra som när jag köpte dem. För övrigt så är ju allt från steelseries bäst. :)Alla säger siberia är bra, jag får la köpa den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Alla säger siberia är bra, jag får la köpa den :)Köp inte Siberia, vad du än gör. En ren kundfälla, och lurarna i sig är kassa. Kolla i 1000kr-klassen för lurar av BRA kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Köp inte Siberia, vad du än gör. En ren kundfälla, och lurarna i sig är kassa. Kolla i 1000kr-klassen för lurar av BRA kvalitet.Det här är bara bullshit. Så länge man inte slänger runt med det så håller det - som med allt annat. Köp Siberia, har haft mitt i flera år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Det här är bara bullshit. Så länge man inte slänger runt med det så håller det - som med allt annat. Köp Siberia, har haft mitt i flera år!Jag har iaf beställt ett par Audio Technica ATH M50. Verkar vara asgrymma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Jag har iaf beställt ett par Audio Technica ATH M50. Verkar vara asgrymma!Trevligt för dig, men bara för att du har ett headset så betyder det inte att alla andra alternativ är dåliga. Siberia V2 är verkligen inte dålig kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 (redigerat) Trevligt för dig, men bara för att du har ett headset så betyder det inte att alla andra alternativ är dåliga. Siberia V2 är verkligen inte dålig kvalité.När och var skrev jag att alla andra alternativ är dåliga? Lägg inte ord i munnen på mig! Jag skrev att jag tycker Sibera V2 är dåliga, och jag menar det i jämförelse med vad man kan få för bättre om man betalar någ ón hundralapp mer. Hörlurar + mic tillsammans är en dålig kombo, speciellt i Siberia V2's klass. Testa googla på t.ex. "Siberia V2 mic problems" innan du börjar avguda denna kundfälla alltför mycket. Redigerat 21 Juli 2012 av dolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 (redigerat) Ok. Ja, det är säkert sant. Ju mer man kan lägga ut på något, desto bättre blir det. Det förnekar jag inte. :P Redigerat 21 Juli 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2012 När och var skrev jag att alla andra alternativ är dåliga? Lägg inte ord i munnen på mig! Jag skrev att jag tycker Sibera V2 är dåliga, och jag menar det i jämförelse med vad man kan få för bättre om man betalar någ ón hundralapp mer. Hörlurar + mic tillsammans är en dålig kombo, speciellt i Siberia V2's klass. Testa googla på t.ex. "Siberia V2 mic problems" innan du börjar avguda denna kundfälla alltför mycket."hörlurar + mic tillsammans = dålig kombo" ?I don't even.. Förklara dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.