dolan Skrivet 22 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2012 "hörlurar + mic tillsammans = dålig kombo" ?I don't even.. Förklara dig.Dålig kombo menar jag med att allt som oftast tror de flesta ungar att en par hörlurar för 500 spänn som har mic är skitbra, vilket de inte är. För den prissumman är det bättre att kolla på ett par andra lurar och leta efter en extern mic. Du kanske inte tycker så, dock. Det kan vara en bra kombo om man överstiger tusenlappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Dålig kombo menar jag med att allt som oftast tror de flesta ungar att en par hörlurar för 500 spänn som har mic är skitbra, vilket de inte är. För den prissumman är det bättre att kolla på ett par andra lurar och leta efter en extern mic. Du kanske inte tycker så, dock. Det kan vara en bra kombo om man överstiger tusenlappen.Okej, jag förstår. Så du kanske kan komma med lite förslag till ett par hörlurar samt en extern mic som skulle kanske hjälpa ts att ta ett beslut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Okej, jag förstår. Så du kanske kan komma med lite förslag till ett par hörlurar samt en extern mic som skulle kanske hjälpa ts att ta ett beslut?Det beror på om man vill ha hörlurar som låter klart eller såna som spelar upp överdrivet med basen, vilken billigare lurar brukar. Köper man lurar för över 1500 kr så kan man tycka att de inte låter bra, då ljudet kan vara tunnare. Det är ju för de försöker ge så klart ljud som möjligt. Några specifika lurar kan jag direkt inte tipsa om, men Ultrasone och Sennheiser har bra lurar i de flesta prisklasser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 (redigerat) Nvm, jag som pratar i nattmössan. Redigerat 24 Juli 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Över OP's prisklass, men jag kan verkligen rekommendera ATH 50! Otroligt grymma med grymt ljud och sitter riktigt skönt på min modell större skalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Fick hem mina Steelseries V2 Black/Gold och är riktigt nöjd med dom. Dom iaf värd pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.