naabiz Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Guggo var ju seriös, alla vet att illuminati är inblandade i allt! :cry:-.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Illuminati är en så kallad kult med sataniska och rasistiska människor som inte ens bryr sig om andra än vitaVad skönt,inget att oroa sig för med andra ord. Nej men seriöst är det judarna,George Bush,rymdödlorna eller CIA som kommer att bomba OS i London? Vaktbolaget G4S har ju svårt att få fram tillräckligt med vakter(vilket sammanträffande) så något är ju helt klart på gång,jag tippar på att bomben smäller 30:34 min in i invigningen,judarna ligger bakom och Iran får skulden vilket resulterar i en NATO invasion som startar den 4:e Augusti och får världsekonomin att tillslut kollapsa och judarna kan tillslut efter flera tusen år äntligen styra över världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Guggo var ju seriös, alla vet att illuminati är inblandade i allt! :cry:Ja, det är klart jag var seriös. Det jag skrev är ju lika troligt som allt prat om London. Eller behöver jag hitta en youtube-video innan det är på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Eller behöver jag hitta en youtube-video innan det är på riktigt?Ingen YouTube-video i den här tråden nämner något om bombningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Ingen YouTube-video i den här tråden nämner något om bombningar.Fast han sa inget om YT-videorna i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 17 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Exakt +1 till Rawr, jag var oroad över att det skulle bli en terroristattack i London när OS var pågående, och skyll inte för fan på att det är judar som kommer göra det. Sjukt gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Vad skönt,inget att oroa sig för med andra ord. Nej men seriöst är det judarna,George Bush,rymdödlorna eller CIA som kommer att bomba OS i London? Vaktbolaget G4S har ju svårt att få fram tillräckligt med vakter(vilket sammanträffande) så något är ju helt klart på gång,jag tippar på att bomben smäller 30:34 min in i invigningen,judarna ligger bakom och Iran får skulden vilket resulterar i en NATO invasion som startar den 4:e Augusti och får världsekonomin att tillslut kollapsa och judarna kan tillslut efter flera tusen år äntligen styra över världen.Nä fyfan vad äckligt. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Helt sant,vill dock inte outa min källa. Det värsta är att dom har hjälp av utomjordingar som har tagit kontrollen över USAs militär. "they want those major population centers wipet out" London? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Det var ett jävla snack om judar, det återstår att se ifall något blir bombat, men jag tvivlar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Shit va dom bomba invigningen, wallah såg ni inte alla som bombades jag svär mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Illuminati ville att ni skulle tro att OS skulle bombas,det är en del av deras plan. Rädda människor är lättare att styra,eller varför tror ni att Rothchilds startade jordskalvet i Kattegatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Shit va dom bomba invigningen, wallah såg ni inte alla som bombades jag svär mannenJa, 5 brinnande ringar, måste vara de :o Motard4Life: Menar du när södra Sverige skakade för 2-3 år sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.