Draghguggwhor Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 IFK Göteborg. Dock har jag större intresse för Premier League och Manchester United. ;)Manchester city är det som gäller i PL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 IFK Göteborg, Arsenal och Napoli. Fint som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Manchester city är det som gäller i PLNär var det du börja heja på de? Har ett minne av att City har en relativt väldigt liten fanbase i Sverige. OT: Uppvuxen i Stockholms söderort, så har lärt mig att älska Bajen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Manchester city är det som gäller i PLUsch, plastlaget nr1. Nu kanske du har hejat på dem sedan tidigare, men annars är det ett lag som är rätt osympatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Bajen livet ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 (redigerat) AIK, såklart. 7 poäng bakom Elfsborg, självklart guld sista året på Råsunda. :) Nästa år blir det också guld, såklart. Det tråkiga är alla tolvåringar som håller på det lag som Zlatan spelar i och såklart något lag i Premier league som man aldrig kollat på sitt lag på plats och inte har en aning om lagets supporterkultur. Redigerat 20 Juli 2012 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Mycket relevant "Mitt i trängseln sjunger vi vår sång med en och samma röst. Vi är Bajen och det känns i våra bröst!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Oj oj oj IFK, hur går det? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Hahahahaha, 5-0!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Mycket händelser i gårdagens match. Tråkigt att vi brände sånna lägen.. Innan och under hela matchen provocerade vakterna oss som fan, speciellt en kvinnlig vakt som trodde att hon va jätte rolig.. Efter matchen han vi åka 20meter utanför grinden(fortfarande inne på arenaområdet(utan poliseskort och med ett 20-tal poliser och väktare vid grinden)) och får framrutan på bussen krossad av några jävla snorungar. Sedan tar det 10!!!!! minuter innan vakterna och poliserna kommer ner till oss och frågar vad som hänt och bajensnorisarna har glatt hunnit springa därifrån. Bortsett från den dryga ordningsvakten och snorisarna va resan riktigt rolig och det va gött ös på bussen både dit och hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 IFK Göteborg, fast jag vet inte varför. Jag har aldrig varit insatt men jag har alltid hoppats lite extra på att det ska gå bra för IFG Göteborg av någon anledning. Haha, jag vet knappt vilka som spelar där. Brukar bara se typ 2-3 matcher per säsong på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2015 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/Ifk_goteborg_supporters.jpgIFK Göteborg for life. Det går kasst som fan, men nästa säsong blir det guld! http://f2.cwcdn.eu/forum/style_emoticons/default/king.gifI år är det dags! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.