rurwsic Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 justin bieber fans kommer älska den här, :lol: https://www.youtube.com/watch?v=khfUe-HAEzM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 haha den va jätekul!!!! :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 bra gjord. Men jag har tänkt några gånger... hur kul är det för bieber att bli kallad beaver och att det blir massa spel och filmer om han som förnedrar honom. Jag säger inte att jag gillar han men bara undrade varför gjorde du inte så på dig själv. Kränkande -> Olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Värdelös animering gjord av någon 12åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Sjukt tråkig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 bra gjord. Men jag har tänkt några gånger... hur kul är det för bieber att bli kallad beaver och att det blir massa spel och filmer om han som förnedrar honom. Jag säger inte att jag gillar han men bara undrade varför gjorde du inte så på dig själv. Kränkande -> OlagligtÄrligt talat tror jag inte han bryr sig,och varför skulle han? Hater's gonna hate. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Det roligaste var det svengelska uttalet av "faggot". :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Fniss, "faäegått". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 Ärligt talat tror jag inte han bryr sig,och varför skulle han? Hater's gonna hate. :)Tror inte jag med, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rurwsic Skrivet 13 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Fniss, "faäegått".haha, faägoått :lol: roligt att folk blir provocerade i alla fall B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusthillguy Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 (redigerat) Jag menar inget illa men videon var allvarligt dålig. Jimmie Åkesson är jättekul Redigerat 13 Augusti 2012 av dusthillguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Tyckte inte den var så värst kul, o då är jag inte heller något fan av Bieber.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.