MentalogisT Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Såg nyss klart på invigningen. Verkligen väl genomförd! På tal om själva sporterna, kommer ni kolla på någon sport under OS? Min TV här på rummet kommer stå på från när jag vaknar tills jag går och lägger mig, men är mest intresserad av fotbollen och modern femkamp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Jag gillade invigningen, men själva tävlingarna kommer jag nog inte se på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 (redigerat) Jag gillade invigningen, men själva tävlingarna kommer jag nog inte se på.Såg du Tysklands OS-represantör som hailade med vänsterhanden när Tyskland tågade in? :lol: Redigerat 28 Juli 2012 av Guggo37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Skön gubbe ahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Min tv kommer att stå på i bakgrunden så man slänger väl ett öga till i jämna mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Har inga planer av att se något av OS men tidigare erfarenheter säger att jag kommer att se en och annan grejj i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Tagga 13.00 grabbar! Sverige - Japan damer i fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Blir väl att se någon match av fotbollen och kanske något annat. Inget riktigt planerat, men lite brukar det alltid bli iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 Kommer se på det lite då och då när Sverige tävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 Varför är det ingen motorsport med i OS? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 Varför är det ingen motorsport med i OS? :angry:För att det är maskinerna som gör mycket av jobbet, inte själva människan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 (redigerat) Enda jag kommer kolla på är boxningen, för er som bryr er. 23.45 SVT24 60kg. Redigerat 29 Juli 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.