Hoppa till innehåll

Os I London 2012


Rekommendera inlägg

För att det är maskinerna som gör mycket av jobbet, inte själva människan.

Du har till viss del rätt,launch control,abs,antispinn,antikrock,antivält och massa annan elektronisk skit har gjort att förarna mer eller mindre bara behöver hålla stumt under hela loppet,tack o lov så är det mest inom Formula 1,Nascar,Indycar och Moto GP.

 

Det är mycket roligare att kolla på Supermotard,Enduro,Rally(speciellt Dakar) och Pikes Peak.

 

Men det krävs ändå en hel del av föraren,full koncentration under hela loppet och rätt beslut i rätt ögonblick,i kval heaten snackar vi hundradelar mellan första och sista plats.

Cross och Enduro kan även mäta sig med all annan atletisk sport när det kommer till kondition.

Behövs det ännu mer av människan så finns ju Trail eller FMX.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kollar när damerna har gymnastik så man kan kolla in de goa rövarna. Annars kollar jag gärna på både dam- och herrhandboll. Speciellt damer då Isabelle Gulldén spelar där :wub:

 

Simning, badminton och basket har jag också kollat på. Men OS på riktigt börjar för mig när friidrotten drar igång!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...