Pluntan Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Träffade en härlig tjej på en fest en gång, vi börja som vänner. Vi SMSade o skypade osv träffades på fester och nu har jag fått känslor för henne. Nästa gång vi träffades så strula vi, nästa så höll jag om hon Osv allt detta var på fest sen så skulle hon åka hem till mig på en lördag, vi såg på film mös och hade skit kul. Hon sov över, vi knullade inte men gjorde lite andra små saker för att inte va så på. Nu en vecka senare har hon blivit lite dryg mot mig på sms o svarar nästan inte. Hon var orolig för att jag skulle "playa" hon. Jag berättade att jag aldrig skulle göra det, tror det var ganska övertygande. Men nu vill hon träffas och prata om "var vi har varandra" tror ni detta är ett Hejdå för evigt?.. Mår riktigt skit över detta. Skriver från mobilen så är lite fel stavat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Nej, hon vill säkert bara träffas och bli sams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Åk och träffa henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Träffa hon och hör vad hon har att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Ja det är väl bara att gå att prata med henne som alla sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 3 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 Hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.