MentalogisT Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Jag behöver bara sova ca 6 timmar och sen är jag helt utviladDet där ändras nog snart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Att jag är en envis jävel när det gäller icke-sociala-situationer. Har jag en uppgift i matte som jag bestämmer mig för att göra, kan det gå 3 timmar innan den är klar, men då har jag jobbat på den i 3 timmar, och inte lagt den ifrån mig och hoppat till en annan uppgift. Dock gäller det bara om jag verkligen har bestämt mig... Annars är det väl även att vara ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Jag är bra på att elda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Fiske. Fordon. Militärhistoria. Vapen. Spela GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Fiske.Fordon.Militärhistoria.Vapen.Spela GTA.Framtida terrorist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Om du bara visste vad jag planerar :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Fiske.Fordon.Militärhistoria.Vapen.Spela GTA.Läs även: amerikaniserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusthillguy Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Jag gillar att använda datorn. och ibland röker jag pipa. Det är gott vettu. Åh fy fan alltså. Det är jag bra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 (redigerat) Läs även: amerikaniseradjaså,på vilket sätt då? Men du har delvis rätt,USA och Kanada hör till mina favorit länder. Redigerat 13 Augusti 2012 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Basket.Åh just det, är bra på fiske också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Jag är bra på att laga mat. Det är något jag alltid kan säga utan att behöva ångra att jag sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Slåss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.