dusthillguy Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 (redigerat) Hej alla svenska människor, Jag kommer från england och i mitt land använder flera människor linux eftersom att det är ju det bästa operativsystemet. Använder svenska människor linux? Jag använder Debian själv. Tack för att du har läst min post. Redigerat 12 Augusti 2012 av dusthillguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Hejsan engelska människa. Ja jag använder Linux, använder disten CrunchBang Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Jag dual-bootar mellan Mint o Win7 då jag typ bara spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Ja, men mest på laptopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Jajamensan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Linux suger omg lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Nej. Har ingen användning av det och kommer antagligen aldrig få det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Nej. Har ingen användning av det och kommer antagligen aldrig få det heller.En intressant poäng är att en en stor del om inte en majoritet av alla hemsidor använder sig av Linux. Så du använder det säkert varje dag utan att veta om det. Prova gärna om du anser dig ha tid till det någon gång. Jag är nöjd med att jag valde att prova och vill nu aldrig byta tillbaks till windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 En intressant poäng är att en en stor del om inte en majoritet av alla hemsidor använder sig av Linux. Så du använder det säkert varje dag utan att veta om det. Prova gärna om du anser dig ha tid till det någon gång. Jag är nöjd med att jag valde att prova och vill nu aldrig byta tillbaks till windows.Hmm, där ser man. Sitter på W7 nu, varför ska jag byta till linux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Hmm, där ser man. Sitter på W7 nu, varför ska jag byta till linux?En generell förklaring till att prova nya saker skulle vara att man kan hitta något man kommer att tycka om mer. Precis som jag har gjort. Mer specifikt har jag skrivit i http://www.fuska.se/forum/Linux_-t154936.htmlFråga gärna om det är något specifikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 I'm dual booting Win7 and Ubuntu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.