Zeldasplut Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Hej! Jag är ett nyblivet pokemon fan och vet inte så jätte mycket jag har pokemon black, pokemon coloseum och pokemon ruby. Inte många, men bra! Och då undrar jag vilka pokemons kan ni? Vilken är din favorit och vilken är den bästa enligt dig? Svara i kommentarerna! Jag kan några: Psyduck. (osäker på stavningen!) goldduck, pikachu, raichu, pichu, charizard, charmander, charmeleon, bulbasour, squirdle, och ett par till som jag inte orkar skriva upp just nu! Min favorit är nog mewtoo. Men det finns så många andra bra! Som sagt, jag är en pokémon "noob" och är inte så erfaren. Men skriv vad ni tycker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Psyduck :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Hela pokédexen t.o.m. generation 3, skulle jag nog säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Alla de tre första + typ hälften av fjärde. kan några av femte. Suicune är ju coolaste. Eller Blaziken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Jag kan Bulbasuar Ivysaur Venusaur Charmander Charmeleon Charlizard Squirtle Wartortle Blastoise Caterpie Metapod Butterfree Weedle Kakuna Beedrill Pidgey Pidgeotto Pidgeot Rattata Raticate Jigglypuff Wigglytuff Clearfairy Cleafable Pikachu Raichu Sandshrew Sandslash Vulpix Ninetales Oddish Gloom Vileplume Zubat Golbat Venonat Venomoth Ekans Arbok Nidoran (male) Nidorino Nidoking Nidoran (female) Nidorina Nidoqueen Digelett Digtrio (nu hinner jag inte fler för jag ska dra, men notera att det är legit eftersom de inte kommer i direkt ordning alltid och dessutom saknar jag 5 st som jag inte kommer på (diglett är #50 och det är 45 innan honom. Kanske kan nämna några till jag kan senare.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Skulle säga att jag nästan kan alla pokemon i generation 1 och 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 magmar :rambo: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 (redigerat) Tja jag har varit med anda sen senare 90 talet men började spela typ 2003. jag kan nog de flesta pokemonen men framförallt de från Generation 3 men i alla fall här är några av mina favoriter: Charizard Nidoking Gengar Houndoom Swampert Blaziken Sceptile Shiftry Aggron Gardevoir Flygon Empoleon Infernape Mismagius Gastrodon Bronzong Gallade Serperior Seismitoad Krookodile Chandelure Volcarona Redigerat 16 Augusti 2012 av Patrickmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg