Hoppa till innehåll

Vilka Pokémons Kan Du?


Zeldasplut
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jag är ett nyblivet pokemon fan och vet inte så jätte mycket jag har pokemon black, pokemon coloseum och pokemon ruby. Inte många, men bra! Och då undrar jag vilka pokemons kan ni? Vilken är din favorit och vilken är den bästa enligt dig? Svara i kommentarerna! Jag kan några: Psyduck. (osäker på stavningen!) goldduck, pikachu, raichu, pichu, charizard, charmander, charmeleon, bulbasour, squirdle, och ett par till som jag inte orkar skriva upp just nu! Min favorit är nog mewtoo. Men det finns så många andra bra! Som sagt, jag är en pokémon "noob" och är inte så erfaren. Men skriv vad ni tycker!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan

 

Bulbasuar

Ivysaur

Venusaur

Charmander

Charmeleon

Charlizard

Squirtle

Wartortle

Blastoise

Caterpie

Metapod

Butterfree

Weedle

Kakuna

Beedrill

Pidgey

Pidgeotto

Pidgeot

Rattata

Raticate

Jigglypuff

Wigglytuff

Clearfairy

Cleafable

Pikachu

Raichu

Sandshrew

Sandslash

Vulpix

Ninetales

Oddish

Gloom

Vileplume

Zubat

Golbat

Venonat

Venomoth

Ekans

Arbok

Nidoran (male)

Nidorino

Nidoking

Nidoran (female)

Nidorina

Nidoqueen

Digelett

Digtrio

 

 

(nu hinner jag inte fler för jag ska dra, men notera att det är legit eftersom de inte kommer i direkt ordning alltid och dessutom saknar jag 5 st som jag inte kommer på (diglett är #50 och det är 45 innan honom. Kanske kan nämna några till jag kan senare.)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja jag har varit med anda sen senare 90 talet men började spela typ 2003. jag kan nog de flesta pokemonen men framförallt de från Generation 3 men i alla fall här är några av mina favoriter:

Charizard

Nidoking

Gengar

Houndoom

Swampert

Blaziken

Sceptile

Shiftry

Aggron

Gardevoir

Flygon

Empoleon

Infernape

Mismagius

Gastrodon

Bronzong

Gallade

Serperior

Seismitoad

Krookodile

Chandelure

Volcarona

Redigerat av Patrickmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...