Epixa Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Vad tycker ni är de sämsta filmeffekterna? Jag tycker denna video tar priset Men vad tycker ni tar priset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 En kompis visade denna nyss och vi tänkte se på hela nån gång http://www.badmovies.org/movies/dwutang/ Filmklipp finns längst ner på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Mega Piranha, fyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 (redigerat) wtf 1:00 Redigerat 15 Augusti 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Mycket i "Conan the barberian" har väldigt många dåliga effekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Alla effekter i 300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Alla effekter i 300.Du har då inte sett mycket film ^^ Sämsta jag sett som ändå kommer ifrån "nya" filmer måste nog vara Evil Bong 1 och 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Gäller det här bara moderna filmer? Det finns ju många gamla filmer från tiden då specialeffekter var nytt som ser väldigt dåliga ut idag, men var helt revolutionerande på sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Gäller det här bara moderna filmer? Det finns ju många gamla filmer från tiden då specialeffekter var nytt som ser väldigt dåliga ut idag, men var helt revolutionerande på sin tid.Precis. Första Alien filmen är fortfarande bra, men ser väldigt gammal ut på sina ställen. (no shit) Tycker även samma gäller för The Thing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 30 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2012 Du har då inte sett mycket film ^^ Sämsta jag sett som ändå kommer ifrån "nya" filmer måste nog vara Evil Bong 1 och 2.Det har du alldeles rätt i, kollar nästan aldrig på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 30 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2012 Gäller det här bara moderna filmer? Det finns ju många gamla filmer från tiden då specialeffekter var nytt som ser väldigt dåliga ut idag, men var helt revolutionerande på sin tid.NEJ, kan vara från vilken tid som helst . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Damm Skrivet 4 September 2012 Rapport Dela Skrivet 4 September 2012 Vad tycker ni är de sämsta filmeffekterna? Jag tycker denna video tar priset Men vad tycker ni tar priset?Alltid när såna här frågor dyker upp så glömmer jag alltid bort vilka filmer som man ska nämna :P Men det gick nå B-film på tv förut om monster som tog sig in i nå stad. Den hade dåliga effekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.