Epixa Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Jag förlorar inget. Är bara inte sugen att behöva byta OS fram och tillbaka. Jag tänker ju inte byta till linux för att surfa och dylikt och sedan byta över till windows för att spela. Med windows kan jag göra både och samtidigt, vilket jag inte kan med linux i detta fall.Slö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Slö?Du missar min poäng totalt, grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Slö? Jag förlorar inget. Är bara inte sugen att behöva byta OS fram och tillbaka. Jag tänker ju inte byta till linux för att surfa och dylikt och sedan byta över till windows för att spela. Med windows kan jag göra både och samtidigt, vilket jag inte kan med linux i detta fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Du missar min poäng totalt, grattis.Annars funkar ju Runescape utmärkt i Linux. Jag dualbootar och det är inte alls särskilt jobbigt. Ubuntu startar så snabbt att det aldrig är jobbigt att byta till Linux, förutom att man måste vänta på att slö-windows ska stänga av sig. Jag har dagar då jag tänker att "i dag ska jag nog spela en del" och då startar jag Windows. Andra dagar tänker jag "Jag ska nog inte spela bort hela dagen, jag ska arbeta med annat/tjöta med folk, och då startar jag Ubuntu. Vill jag spela lite på kvällen/natten bootar jag om som tar ca 2 minuter på sin höjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miningoskar Skrivet 18 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 linux skulle vara bättre om det skulle vara bättre i spel och hade direkt x stöd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Annars funkar ju Runescape utmärkt i Linux. Jag dualbootar och det är inte alls särskilt jobbigt. Ubuntu startar så snabbt att det aldrig är jobbigt att byta till Linux, förutom att man måste vänta på att slö-windows ska stänga av sig. Jag har dagar då jag tänker att "i dag ska jag nog spela en del" och då startar jag Windows. Andra dagar tänker jag "Jag ska nog inte spela bort hela dagen, jag ska arbeta med annat/tjöta med folk, och då startar jag Ubuntu. Vill jag spela lite på kvällen/natten bootar jag om som tar ca 2 minuter på sin höjd.Bra att veta att runescape fungerar i linux, dock så spelar jag inte runescape längre så det hjälper ju inte.Det enda jag gör på datorn numera är att spela och slösurfar vid sidan av när man t.ex dött i spelet och väntar på att återuppstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 linux skulle vara bättre om det skulle vara bättre i spel och hade direkt x stöd.Det är DirectX som inte stödjer Linux, inte tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miningoskar Skrivet 20 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2012 Det är DirectX som inte stödjer Linux, inte tvärt om.skrev visst fell ups :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.